Håller på att färdigställa en spelledarskärm och en spelledarbok till Saga. Just nu heter boken (som innehåller konkreta råd om hur man spelleder, skrivna av Han här på forumet, och äventyr/kampanjmaterial till Saga) rätt och slätt "Spelledarens bok" vilket kanske inte är det roligaste... har funderat på andra namn (skulle ju kunna kalla den "Stigar" he he), men inget är klockrent. Så jag behöver ett bra namn, helt enkelt.
Så därför utlyser jag en NAMNTÄVLING, där den som skrivit det vinnande titeln till spelledarboken belönas av ett ex av den och screenen... kan även slänga in ett ex av Saga om vinnaren inte skulle ha boken.
Behöver ha ett namn klart senast nästa vecka, till den 18e maj...
/T
(Spelledarskärmen och boken kommer, som det ser ut nu, säljas som ett paket, men förmodligen även var för sig.. alla behöver kanske inte en skärm, och vice versa..)
Så därför utlyser jag en NAMNTÄVLING, där den som skrivit det vinnande titeln till spelledarboken belönas av ett ex av den och screenen... kan även slänga in ett ex av Saga om vinnaren inte skulle ha boken.
Behöver ha ett namn klart senast nästa vecka, till den 18e maj...
/T
(Spelledarskärmen och boken kommer, som det ser ut nu, säljas som ett paket, men förmodligen även var för sig.. alla behöver kanske inte en skärm, och vice versa..)