Nekromanti Narhall.se är ett kliv närmare er...

Narhall.se

Veteran
[color:\\"blue\\"]Goddagens alla rollspelsfränder. Stora som små.

Projektreleasen den första november närmar sig. På vår hemsida återfinnes för tillfället en flashfilm och sen för några timmar sedan även sagans prolog.

Vänta inte - den har väntat på er, länge.[/color] [color:\\"red\\"] Narhall.se [/color]

Johan K

Gammal & dryg
Det här verkar ju klart snittsigt !!
Jag ser med en klar spänning emot det här !!

Zire

Swashbuckler
Mycket stämningsfullt och bra skrivet, jag väntar sannerligen på den 1:a november.

- Zire

teddy

Warrior
Trevligt trevligt, jag var in tidigare idag (då jag fick nyss om sidan på http://riotminds.com) men då fanns inte Prologen upplagd så detta var mycket trevligt.

Men en sak som gör mig fundersam är varför det inte finns något litet stycke som förklarar lite lätt vad det är för sida... och varför ni lagt till "Subject: Vad är detta?" i maillänken.

Det är ju upplagt för en massa jobbiga mail istället för att lägga up en litet snutt text som förklarar just vad det är :gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Rätt plats?

Det verkar ju mysigt och så, men tror ni inte att den här tråden skulle platsa bättre på Drakar och Demoner-forumet? Eller försöker ni hålla Trudvang skilt från DoD och göra något eget, som jag hörde någon spekulera i? Risken är väl annars att det finns DoD-spelare som inte läser det allmänna rollspelsforumet och som skulle vara väldigt intresserade av ert projekt.

/Dimfrost