Hej!!
Jag spelleder just nu TFK och en av mina spelare är en tjuv som har bestämt sig för att stjäla tjurmannen och jag har funderat på hur jag ska lösa nationalmuseets layout. Jag har läst i SiS men jag blir inte mycket klokare av hur det skulle kunna se ut? Är det någon av er som har något förslag eller lösning på hur man skulle kunna lägga upp det?
En annan grej är att jag sagt att han har fått en köpare anonymt och tänker att det ev skulle kunna vara popov eller bratt, kanske R. Wrangel men jag vet inte riktigt vad som skulle sabba storyn eller inte. Vad tror ni?
Jag spelleder just nu TFK och en av mina spelare är en tjuv som har bestämt sig för att stjäla tjurmannen och jag har funderat på hur jag ska lösa nationalmuseets layout. Jag har läst i SiS men jag blir inte mycket klokare av hur det skulle kunna se ut? Är det någon av er som har något förslag eller lösning på hur man skulle kunna lägga upp det?
En annan grej är att jag sagt att han har fått en köpare anonymt och tänker att det ev skulle kunna vara popov eller bratt, kanske R. Wrangel men jag vet inte riktigt vad som skulle sabba storyn eller inte. Vad tror ni?
Last edited: