Nekromanti Nattens underhållning

Rickard

Urverk speldesign
Ok, jag har astråkigt nu så jag spenderade några sekunder av mitt liv med att gå in på www.tv.nu och byta titel på två av nattens filmer för att få mig ett skratt. Ja, jag skrattade. Det är sent.

En dag på landet
En rebellgrupp planerar att mörda presidenten, för att hämnas deras bröders död. Agent Alex McGregor, som nu är chef på Secret Service, försöker förhindra att attacken äger rum. Men när presidenten skjuts och hennes man Grant kidnappas, står det ännu mer på spel. Hon förstår att hon själv också har blivit en måltavla.

First shot: The president is down
Andy och Elizabeth från det sjudande Manhattan bestämmer sig för att byta ut stressen och avgaserna mot lugnet och blomsterdoften på landet. Andy tänker dessutom passa på att förverkliga sina romanplaner. Men med ett gäng galna lantisar som grannar och en död kropp i trädgården är livet på landet inte så avkopplande.

Jag blev mest förvånad över att båda titlarna passade varandras handlingar. Det här borde jag göra fler gånger ... eller kanske inte.

/Han som tänkte ställa en fråga för att spinna vidare men ångrade sig

!Paxen

Swashbuckler
Visst var det roligt.. Kommer ihåg att jag har gjort något liknande, fast jag gjorde det med serier.