Eva Florén
Swashbuckler
Jag har sett att Herr Nightowl på de senaste inläggen har skippat ringar och streck ovan de populära svenska tecknen å, ä och ö. Nu misstänker jag att detta beror på att han inte har tillgång till svenskt tangentbord, vilket i sin tur leder till att jag tror att han inte är inom sveriges gränser. Stämmer det Herr Nattuggla?
Nåväl, det leder till en annan fråga. Var åker ni när det är sommar och semester (eller för all del sommarlov för de lite yngre studerande)?
Själv är jag ju hemmabokad fram till augusti och kommer så förmodligen vara under det att maken har semester också. Detta för att vi är alldeles jättepanka och har alltså inte råd att resa så långt. Min enda semesterresa blev till ett lajv nära Drottningholm. så det så. Tre nätter hemifrån....
Men alltså, vart åker ni, om ni har råd och vad gör ni om ni nu stannar hemma?
Nåväl, det leder till en annan fråga. Var åker ni när det är sommar och semester (eller för all del sommarlov för de lite yngre studerande)?
Själv är jag ju hemmabokad fram till augusti och kommer så förmodligen vara under det att maken har semester också. Detta för att vi är alldeles jättepanka och har alltså inte råd att resa så långt. Min enda semesterresa blev till ett lajv nära Drottningholm. så det så. Tre nätter hemifrån....
Men alltså, vart åker ni, om ni har råd och vad gör ni om ni nu stannar hemma?