He will be misted
Ja, jag kommer i alla fall sakna honom, hans familj kommer (rättare sagt saknar) sakna honom och en rad fans i alla möjliga och omöjliga världsdelar...
But mind you, han gjorde en rad bra saker, samtidigt som han gjorde ett gäng dåliga (bla. föregick han inte alltid med gott exempel... döh!).
Men jag håller med om att världen kommer bli en lite mindre solig plats utan honom.
Dock vill jag påpeka att han inte är den förste "programledaren/häftiga och tokiga idioten" som dör ung, det finns ett par andra exempel och den som jag först tänker på är Jan Lindblad som också dog ung.
Sedan har vi ju andra strålande exempel på motsatsen också... den mest kände natursnackaren Sir Attenborough (ursäkta stavningen) är ju well over the seventies... så varför kunde inte Steve fått nå den åldern typ...
Nåja, vi får väl stå ut med de andra i gardet nu, som är långt ifrån lika skojjiga och lika breda i djurarter... somliga är ju helt insomnade på Bara ormar typ... och det är inte kul i det långa loppet. För visst blev Steve känd som Krokodilbrottare... men han roade sig med massor av andra djurarter också och det tyckte jag om.