Nekromanti Nej nu hundans så är jag.....

Ceram

Hero
Tycker alla att vapenmästaren är bra?

Efter din sammanfattning känns det som att jag ska övertala en av min spelare att köpa den nästa gång jag träffar honom.

Är det någon som inte håller med om sammanfattningen? Tycker alla som äger den att Vapenmästaren är bra?

DAKRilla

Hero
Re: Lönnmord [OT]

"Det jag menade var missbruka, som i en spelare som bestämmde sig för att han är sur, smyger sig på alla andra rollpersoner ochhar ihjäl dom."

Kom ihåg stockarna som åker i hans hjul... om det ens behövs. Det är en ganska stor bedrift att lyckas med något sådant så jag skulle nog låta tärningarna bestämma, som Luke Rhinehart förespråkar.

"Inte heller menade jag våldsmord och flykt, utan bara vanliga mordfösök och vad som händer efteråt..."

Om ditt "mordförsök" syftar på mord som begås genom bruket av våld, exempelvis en dolk i ryggen, en bruten nacke, ett snöre som sluter hjärnans syretillförsel, så syftade vi på samma sak.

Och det som händer efter ett misslyckat mordförsök är väl ganska ofta flykt?

Äh, jag är inte särskilt intresserad av ett svar på ovanstående frågor faktiskt. Nu lägger jag ner.

Pendragon

Swashbuckler
Re: Vapenmästaren: en sammanfattning

vissa tekniker kräver andra för att kunna läras in
DET vill jag minnas att jag föreslagit, så det tänker jag åtminstone delvis helt sonika sno åt mig äran för. :gremwink:

Vassego Neogames. :gremlaugh:

Nu måste jag bara vänta tills tisdag innan Avalon behagar få in härket.

/Joel - givmild men otålig