Nä, inte ännu. Jag håller på med en PDF som ska samla "första årets" DoD-grejer i Fenix, men jag har rätt mycket annat att stå i också tyvärr.Finns Nekromanti-skolan tillgänglig någonstans utanför Fenix?
Nä, inte ännu. Jag håller på med en PDF som ska samla "första årets" DoD-grejer i Fenix, men jag har rätt mycket annat att stå i också tyvärr.Finns Nekromanti-skolan tillgänglig någonstans utanför Fenix?
Hur kommer den göras tillgänglig? Köp via Drivethroughrpg eller något annat sätt?Nä, inte ännu. Jag håller på med en PDF som ska samla "första årets" DoD-grejer i Fenix, men jag har rätt mycket annat att stå i också tyvärr.
Inte bestämt ännu.Hur kommer den göras tillgänglig? Köp via Drivethroughrpg eller något annat sätt?
Hej Magnus! Så här några månader senare undrar jag om det finns nån update på nämnda PDF?Nä, inte ännu. Jag håller på med en PDF som ska samla "första årets" DoD-grejer i Fenix, men jag har rätt mycket annat att stå i också tyvärr.
Hej!Hej Magnus! Så här några månader senare undrar jag om det finns nån update på nämnda PDF?
Det sägs att den kommer återuppstå.Så nekromantin ligger begravd säger du
Så nekromantin ligger begravd säger du
Fullt förståeligt! Jag får hålla ögonen öppna framöver då! Hade varit kulHej!
Tyvärr har det hamnat i kläm mellan andra grejer.
/M