Nekromanti Neogames är galna!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jag var på SF-bokhandeln och kollade lite spel och upptäckte Eon Grande Tortilla Mega Maxi Efti Deluxe.

Wow! Det måste vara det farligaste rollspelet nånsin, låg tungt i handen, tjock som attans och ett snyggt omslag. Jag fick ett allvarligt köpsug, och priset var inte för farligt heller tycker jag. Inte för en sådan tjock bok.

Men det får vänta tills jag har pengar. Jag vill bara ge Neo en eloge för att de är galna och gör så feta böcker!

M.

(som är allvarlig. Jag gillar när man gör extrema rollspelsprodukter, och Eon Grande Burrito är extrem!)

Boridus

Veteran
Fast det är igentligen inget nytt i boken. Bara allt material ifrån 3 böcker samlade på ett ställe.

Boridus - Stolt ägare av upplaga nr 297

Hike

Veteran
Man tycker ju att dom åtminstone kunnat rätta lite fel i grundboken (dom har ju trots allt en errata att gå efter...)

Men men... man kan inte be om ALLT, eller..?

//Hike - Även en stolt ägare av EON Grand Lux

Helmgast
Man tycker ju att dom åtminstone kunnat rätta lite fel i grundboken (dom har ju trots allt en errata att gå efter...)
Det är samma gamla tryckning av Eon II (vilket man kan se på epitetsidan). Det blir mycket billigare så.

Lord_Blodbane

Veteran
Re: Mycket var ordet! [ANT]

Nu när jag hittat den här tråden som ändå handlar om Grand luxe.. :gremcrazy: tänkte jag fråga hur många som här inne på forumet som är de stolta ägarna av boken... det mest roliga skulle vara om man fick veta vem som hade den första eller sista boken.... själv har man # 372 hoppsa på många svar :gremgrin: