Nekromanti Neogames byter ägare

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Neogames byter ägare
Som första nyhetsinstans kan www.rollspel.nu rapportera att Neogames AB, med varumärken som Eon, Neotech och Mundana, har blivit uppköpt av Legion Art AB. Den nye ägaren förutspår kraftig expansion under 2006.

Gå till nyheten/notisen

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Grattis och lycka till

Det låter spännande och roligt, och jag önskar Kim Vässmar lycka till med satsningen.

Ett spännande år ligger framför NeoGames!

/Magnus

StefanB

Warrior
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Det var sanneligen en stor nyhet.

Mycket intresanta nyheter ni kommer med nu i mellandagarna.

Kul om det blir en kraftig expansion under 2006. Då kanske man snart sitter med både Misslor och "Equipe" i handen.

"skapar utrymme för att ge sig in på nya marknader" , kan det betyda eventuell översättning till det engelska språket och en marknadsföring utomlands?

Även jag önskar Kim Vässmar lycka till.

Gastono

Hero
Med det kan också vara...

kan det betyda eventuell översättning till det engelska språket och en marknadsföring utomlands?
Det kan också vara sådan text som man bara "förfinar" eller drygar ut den övriga texten med :gremlaugh:

Hjalle

Swashbuckler
Grattis och tack Neogames för de år som varit! (Hoppsan, nu blev jag nästan nästan sentimental). Jag är så pass misstänksam att jag inte riktigt tror att den där kraftiga expansionen kommer komma, men ni får gärna övertyga mig, gärna med bevismaterial framåt året... :gremsmirk:

Vi får se hur det går, spännande och lite läskigt är det!

-Hjalle, skulle gärna vilja höra mer om Kims visioner.

Hunk

Hero
Min ena spekulation i denna post (se citat nedan) visade sig därmed inte vara helt felaktig.

- Ny delägare går in i bolaget med en massa cash som förbättrar likviditeten så att en massa prylar kan produceras under 2006