Nekromanti Neogames ger ut Drakar och Demoner

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
...eller i alla fall vad det vad som fick mig att haja till då jag var inne på Drakar och Demoners wikipedia-sida. Det vet vi ju förstås är fel. Men vad som är ännu roligare är källan till det här: Rollspel.nu. Uppenbarligen har någon hittat en gammal första april-tråd och tagit det som sanning.

Det fick mig att skrocka gott, så jag tänkte jag skulle dela med mig av den pärlan. Man ska inte alltid lita på vad man läser på Rollspel.nu. :gremwink:

Big Marco

Läskig
Från Neogames hemsida:

Neogames AB har köpt upp Riotminds lager av Drakar & Demoner och Götterdämmerung. Från och med nu kommer således Neogames stå för distributionen av även dessa spel till privatpersoner, butiker och distributörer. Detta är en del av satsningen för att minska kostnaderna för de svenska tillverkarna, och se till att rollspel skall finnas att tillgå på de svenska biblioteken, fritidsgårdarna, bokhandlarna och leksaksaffärerna.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Ah. Kanske mindre skämt då än jag först trodde. Men det känns ändå så fel att se Neogames och Drakar och Demoner i samma mening. :gremsmirk: