T Taraj Veteran Joined 4 Jan 2001 Messages 39 Location Stockholm, Sverige 13 Jan 2001 #1 I Neotech 2 regelbok, får man med rollformulär som i DoD 6 ? MVH Jon
N Nån annan Veteran Joined 13 Oct 2000 Messages 93 13 Jan 2001 #2 Sist i boken så är det ett rollformulär som man kan kopiera och använda...
W William_Besario Warrior Joined 20 Jun 2000 Messages 261 Location Borlänge , SWEDEN 13 Jan 2001 #3 Usch och spy , jämför inte ens det eminenta N2 ens med något DoD! jag får kväljningar! MVH Sir William Besario , Nybörjare , Småtting , 13år...
Usch och spy , jämför inte ens det eminenta N2 ens med något DoD! jag får kväljningar! MVH Sir William Besario , Nybörjare , Småtting , 13år...
W WolmerX Warrior Joined 22 Jun 2000 Messages 365 Location Göteborg 14 Jan 2001 #4 =)[NT] LOL! Rollspel & Rock
M Master_Z Swordsman Joined 3 Sep 2000 Messages 601 Location Mölndal, Sverige 14 Jan 2001 #5 Och jag svimmar så fort jag tänker på EONs regelsystem. dåligt och urkasst. /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beauty is in the eye of the beholder"
Och jag svimmar så fort jag tänker på EONs regelsystem. dåligt och urkasst. /Linus Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt "Beauty is in the eye of the beholder"
J JorreDeMojjaS Veteran Joined 17 Aug 2000 Messages 47 Location Inne I Bouchen 15 Jan 2001 #6 Underreaktion Ja..fy... håller med ... "jamenar" (ett ord) .. det finns ju Neotech och så finns det andra rollspel... <I>Usch och spy , jämför inte ens det eminenta N2 ens med något DoD! jag får kväljningar!</I> ... bara kväljningar... =) // JorrE -mmm jakhud--
Underreaktion Ja..fy... håller med ... "jamenar" (ett ord) .. det finns ju Neotech och så finns det andra rollspel... <I>Usch och spy , jämför inte ens det eminenta N2 ens med något DoD! jag får kväljningar!</I> ... bara kväljningar... =) // JorrE -mmm jakhud--