Nekromanti Neotech 3

Ydram

Warrior
Är det någon här på forumet som vet om/när N3 kommer att släppas, hur långt de har kommit odyl.?
Jag har mailat dem och frågar ett par gånger men de jobbar hårt på att ignorera mig verkar det som, så är det någon som vet vad som händer med Neotech just nu? Verkar som det mesta är lagt på is men jag hört nånstans att det var för att N3 var på ingång.

Neogames ska ha tummen upp för bra rollspel och tummen ner för dålig kontakt med kunderna och uppdaterandet av hemsidan.

Honken

Hero
Är det någon här på forumet som vet om/när N3 kommer att släppas, hur långt de har kommit odyl.?

En av anledningarna till att du inte fått något svar kan ha varit för att de inte har något bra svar. De vet inte när det kan tänkas bli. Bara för att de pratar om det så innebär det inte att den är här snart.

/Honken

ripperdoc

Myrmidon
Kort svar: Neotech 3 ligger på is tillsvidare. Inget händer på den fronten (annat än att ett gäng personer spånar på lite idéer fram och tillbaka, däribland jag). I sinom tid kommer det stå klart om och när det blir ett Neotech 3.

En väldigt grov gissning - om det blir ett Neotech 3 som det tänkts så kommer det tyvärr inte komma ut förrän om kanske ett år, eller mer.

/RipperDoc