duvan
Warrior
Jag har haft en ide att lägga in kultsvärld i Neotech. Eftersom spelarna inte vet om det så kommer dom att göra som alla människor gör i den verkliga världen, att det finns en naturlig förklaring till allt. Tanken när dom möter någon demon och dom förklarar det med hollywood effekter kan bli ganska rolig. Jag har även haft en tanke att spelgruppen ska vara snokande journalister som får reda på att någon nation har hittat något spår på Mars efter en försvunnen nation av marsianer, sedan på nästa spelträff så förklarar jag att handlingen utspelar sig 100år framåt i tiden. Det som hittades på Mars var en portal till någon annan värld och i framtiden så utspelas ett krig mot Ondskan, alltså ska jag ta världen från Mutant RYMD. Spelarna ska slängas in i handlingen när jorden ska slå tillbaka för första gången, ungefär som när dom landstiger i Starship Troppers.
Jag skulle behöva lite åsikter, så jag inte sitter och lägger ned massor av arbete när det inte är någon som gillar iden.
Jag skulle behöva lite åsikter, så jag inte sitter och lägger ned massor av arbete när det inte är någon som gillar iden.