manowarrior
Veteran
Re: Very small rocks!(verry OT)
är Stand alone steve och SuoerLee samma person?
är Stand alone steve och SuoerLee samma person?
Här verkar vi ha ett smärre missförstånd. I Neotechs grundbok finns "pansarplåt" med som skyddsbegrepp och definition. "Pansarplåt" är dock i de flesta avseenden inte någon speciell typ av plåt utan snarare en slags internationell standard och definition för att man lättare ska kunna jämföra skyddsnivåer och stryktålighet hos olika objekt och stridsfordon världen över. Detta under termen "Rolled Homogenous Armour equivalent" (RHAe), vilket innebär motsvarande tjocklek i standarden pansarplåt. En sådan tolkning av begreppet "pansarplåt" innebär därmed att man inte på något sätt undervärderar utvecklingen i moderna kompositpansar, eftersom motståndskraften i dessa legeringar ändå mäts i just motsvarande tjocklek pansarplåt (RHAe) och att utvecklingen av olika skyddslegeringar helt enkelt blir ett annat avsnitt, ett annat kapitel. Detta framgår dock inte i Neotechs grundregler vilket jag tycker var synd, eftersom det då (tillsammans med den påhittade legeringen Crysteel) tycks mena på en nedvärdering av framtidens teknologiska utveckling? I och med att pansarplåt snarare ses som en särskild speciell sorts skyddsplåt, än den standard som man annars vanligen avser.Vidare verkan neogames helt ha missat utvecklinen av moderna kompositpansar till förmån för Crysteel, nån form av superlegering som hör hemma i en 70-tals novel komponerad av en amfetaminmissbrukande hippie. Att bara kötta på lager efter lager av plåt blev omodernt för femtio år sedan.
Men tydligen har det skett en regression av utvecklingen av pansar 2059 eftersom du inte kan forcera sagda bil med .300 winmag eller underkalibriga uran-sabots i baggen.
Du måste tänka långsammast i världshistorien och du förtjänar verkligen att vara måltavla för mitt första webbaserade personliga påhopp någonson.När man analyserar inser man att DO en totalt onödig och idiotisk parodi på Amrikanska vapenföretag
Tja, jag vet i alla fall i vilken kroppsöppning som tuggumi hör hemma.Inte för att jag förväntat mig att du ska kunna tänka och tugga tuggummi samtidigt, men han fick en varning för det han skrev.
Det är skillnad på frustration och hatfylld ilska. Det senare bör man söka professionell hjälp för om man inte kan hantera det på annat sätt än att häva ur sig okvädningsord i långa haranger. Blir man såhär pass upprörd över ett spelsupplement, ska man kanske inte spela rollspel alls.Upplever man nåt riktigt dåligt. t.ex. en film eller ett spel så kan det dämmas upp frustration som behöver få komma ut.
Tycker du då att det är intelligent att fylla sin kritik med skällsord? Givet två individers olika inlägg, båda med samma kritik, där den ena dock lindar in den i syrligt hatfyllda haranger, borde inte den UTAN dessa ha större chans att bli läst och emottagen?Kritik är kritik, även om den tar sin form i förolämpningar så kan man ju välja att ta sig av kritiken som finns i meddelandet, istället för skälsorden.
Hur tjänar företaget pengar på att förtrycka folk?Ett spirande företagsvälde borde snarae leda till motsatta idéer, avväpna massorna, slå ned hårt och skoningslöst och håll boskapen i schack med alla medel tillängliga, upprättandet av marionettregeringar och inifrån urholka statsapparaten.
/Joel - chockerad över att se det överhuvudtaget.Jag ber djupt om ursäkt för det missförstånd som kan ha uppstått.
Ser ut som de lämnade något till öppet för att avgöras av SL. Tänka sig.Utdrag ur Neotceh Grundregler:
"För vapen utan PEN , exempelvis alla närstridsvapen, subtraheras vanligtvis SKY från de slagna skadeverkan direkt.
Skadeverkan kan i vissa fall reduceras till noll (0)."