Nekromanti Neotech Offensiv

Confusion

Veteran
Nu har Offensiv ännu en gång blivit försenad, och de flesta har väl vant sig vid det här laget.
Men jag kan inte annat än undra vad det är som drar ut på tiden, och vad det är som händer på Offensiv-fronten. På <A href="http://www.neogames.se">Neogames hemsida</A> står det inget nytt, mer än att det skulle ha kommit ut i september.
Vore trevligt om någon som vet vad som händer på offensiv-fronten kunde posta här och meddela alla oss som väntat i över ett år (eller är det två?) på denna modul om vad som händer. Är den rent ut av hos tryckeriet eller jobbas det med layout eller är det stora konstigheter som upptäckts som gör att delar måste skrivas om, eller är det hela bara en myt?

/Henning, kräver att få veta :)

NecTech

Swordsman
"som väntat i över ett år (eller är det två?)"

Snarare 4 eller 5 va???? Iaf jag....
Men nu orkar man inte bry sig mera...Det kommer när det kommer......

Jag tycker att det ibland verkar vara som om NeoGames har för många bollar i luften.....Dom ska få ut en massa produkter, men innan dom blivit klara med dessa så börjar dom på något nytt.....

Nyheten om Terra one kom ju ut för något år sen....Nu skall dom börja med något skräckrollspel vad jag förstått....

Mitt förslag är......Få ut Terra one först!!!!!
Det verkar vara ett hyperintressant rollspel.

Mvh
Necrotech
<A HREF="http://www.endarker.net" target="_new">http://www.endarker.net</A>

Snow

Swashbuckler
<I>Nu har Offensiv ännu en gång blivit försenad, och de flesta har väl vant sig vid det här laget.</I>

Hmm, var står detta?

Snow
Dead, but still walking around

Confusion

Veteran
Det står inte att det blivit försenat men på Neogames hemsida står det att Offensiv skall komma i september och nu är det oktober, så då kan man väl säga att det är försenat....

/Henning

Emil

Hero
Man jobbar så fort man kan och med förhoppningen att få ut modulen till Borås Spelkonvent. Materialet i boken är klart och ska bara layoutas helt färdigt.

/Emil

Snow

Swashbuckler
hmm... om det inte skall tryckas i sverige så är det ju kört...
annars bör man vara klar med layouten typ igår.

Snow
Dead, but still walking around

Confusion

Veteran
<I>Offensivmöte till helgen</I>

Nej, men så trevligt. Då kan du juh ge oss en liten rapport om hur det ligger till på måndag då...:)

/Henning

I nya Codex (Som man fick ida då... =) står det att det tog 7 år att göra offensiv. men nu e det ju ute på marknaden väl?

Lillgubben

Veteran
Måste ju säga att jag har väntat på offesiv ända sedan Neotech 1 var på modet. Och som vi säger "Snart kommer Eon"... från först gången jag läste det tills det fanns att köpa hade det gått 4-5 år. Skärpning, tomtar på neogames. Vi måste väl ha ungefär samma tidsuppfattning, eller?