Nekromanti Neotech Office 1.0 är släppt.

Office

Veteran
Programmet Neotech Office 1.0 är nu släppt och finns att ladda ned från min hemsida. Tyvärr är det inte gjort för Neotech 2 men vissa delar av programmet kommer nog att fungera hyfsat.

Om nu linken inte fungerar så är adressen till min hemsida: Http://welcome.to/neotech/

Hälsningar
Marcus Eyre

G

Guest

Guest
Playmakern så ut att vara fin, tråkigt att den är till n1 bara... när kommer Office 2 ut?

Mvh Ezzy

Office

Veteran
Kan inte svara på den frågan eftersom jag själv inte vet. Någon tidig version av beta kanske kommer till våren.

/Mac

Metal_Ninja

Veteran
Det som finns skrivet om 2.0 verkar i alla fall jävligt bra. Du ska veta att det finns folk som uppskattar vad du gör.
keep up the good work!

And remember that metal is harder then flesh.

cedda

Veteran
Visst Neo. Office är schyst, väntar med spänning på tvåan, men du har nog gjort lite fel räkensaken som räknar till år 2051, det står 1842 år???

" Wolves are noble animals, apart from dogs "

Office

Veteran
Det verkar som räknaren inte fungerar så bra i MS IE. Den fungerar i Netscape iaf.

/Mac

Office

Veteran
Jag sitter och knåpar på en helrenovering av sidan och när jag är klar med den kommer nog en vision för Office 2.0 med alla idéer och lösningar...

/Mac

seinet

Swashbuckler
Re: Neotech gratis?

Jo det var så att på forumträffen så hade Ola grävt fram en kartong med de gamla NeoTech (v1.0) och frågade om någon ville ha en. Det var en av de godsakerna man fick där, och jag kan ju också säga det att den är signerad av CJS /images/icons/smile.gif.
Och man fick även en sån där EON-affisch (signerad även den) och man kunde köpa NeoGames-moduler till förmånerliga priser (köp tre och du får den billigaste av dessa gratis).
Men det bästa med forumträffen var ändå att träffa alla de som kom (ni vet vilka ni är).
Nästa gång lovar [color:green]Trädgårdmästaren</font color=green> att det skall vara mer organiserat, det hastiga tempot nu var för att vissa forumanvändare "skrek" efter en träff, och sedan kom dom inte själva (fy på er! /images/icons/mad.gif).
Och jag säger som Arvidos (som också var där) "Jag kommer definivt på nästa. (Även om den ligger i bortre Kiruna.)".

/Seinet - Var där och ser redan fram emot nästa träff (med förhoppningsvis fler forumanvändare/besökare).

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com

Master_Z

Swordsman
Re: Neotech gratis?

Nja alla fick inte sin bok signerad men dom som ville ha kunde få det. Jag fick signatur av CJS på både min Neotechbok och affischen. Jag glömde ta Krilles autograf på min bok :(, får bli nästa gång. Jag kommer nog inte på en forumträff som är i Kiruna men jag kommer när jag kan. Jag var yngst där förövrigt.

/Linus - ung rollspelare

seinet

Swashbuckler

P|uT0NiUm

Swashbuckler
När/var är nästa forumträff? [så-gott-som-NT]

Jo snälla, ha den i "bortre Kiruna" - så slipper jag färdas så långt /images/icons/smile.gif.

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Pendragon

Swashbuckler
Re: När/var är nästa forumträff? [så-gott-som-NT]

hu! kiruna....
de blir jobbigt för oss skåningar....

Så de så!