Nekromanti Neotech - Sveriges bästa rollspel...

solvebring

Superhero
krank said:
solvebring said:
Hur som haver ser du iaf mysigt glad ut med NT1 i hand. :gremlaugh:
Framför allt ser jag väldigt tjock ut, känner jag. Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig. Får dra av en tio kilo till nästa GC...
Join my f-ing club! =)
Du är ju smal jämfört med en annan tycker jag nog.
Plus att du gjort ett bra jobb ju, och faktiskt motionerat duktigt ett bra tag nu och gått ned i vikt.

... Glada tjockisleenden är förövrigt ägiga. De är gulligare än övriga leenden, just för att de är så nallebjörnigt mysiga. Man ska med andra ord se lite tjock ut när man über-ler. :gremlaugh:

Storuggla

Champion
"Framför allt ser jag väldigt tjock ut, känner jag. Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig. Får dra av en tio kilo till nästa GC..."

Glöm inte vad jänkarna säger, kameran lägger till fem kilo - så du är halvvägs redan! :gremwink:

Storuggla, kvoten är för skev

Übereil

Swashbuckler
krank said:
solvebring said:
Hur som haver ser du iaf mysigt glad ut med NT1 i hand. :gremlaugh:
Framför allt ser jag väldigt tjock ut, känner jag. Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig. Får dra av en tio kilo till nästa GC...
Nu är du bara paranoid. Glädje och självförtroende säljer alltid, och du ser (som Solve redan påpekat) mest mysig ut. Själv vet jag inte om jag skulle våga mig på ett sånt leende in public med mina tänder...

Übereil

Björn Wärmedal

Björning Wheel
krank said:
Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig.
Ha! Som självutnämnd expert på överdrivna leenden så hävdar jag bestämt att du har fel; ett stort leende får en att se glad ut. Glädje smittar av sig och uppskattas av omgivningen. Man kan aldrig le för stort!

Som bevis kan ni alla få se hur jag ser ut på nästan alla bilder som tagits på mig de senaste åren (när jag har blivit ombedd att le, alltså). Notera att jag inte överdriver på något sätt. Så där ser jag ut när jag ler.

solvebring

Superhero
poniz said:
krank said:
Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig.
Ha! Som självutnämnd expert på överdrivna leenden så hävdar jag bestämt att du har fel; ett stort leende får en att se glad ut. Glädje smittar av sig och uppskattas av omgivningen. Man kan aldrig le för stort!

Som bevis kan ni alla få se hur jag ser ut på nästan alla bilder som tagits på mig de senaste åren (när jag har blivit ombedd att le, alltså). Notera att jag inte överdriver på något sätt. Så där ser jag ut när jag ler.
+1!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
krank said:
Alternativt bara fotograferas bredvid mig. Då framstår du som smal och smärt i jämförelse! :gremwink:

ripperdoc

Myrmidon
Re: Neotech - och N3 / NX kan bli klart!

Ymir said:
Väldigt mycket av N3 är redan skrivet (och väldigt bra), förr eller senare ska ni nog se att det blir utgivet.
Stämmer bra det!

Vi håller faktiskt på att skrapa ihop till en omstart. Jag vet inte hur eller om vi kommer lyckas, men jag vet att massor är sugna, att det är störtcool värld (om jag får säga det själv :gremwink: ) och att det inte är så förbaskat långt kvar.

Om du tillhör dem som tidigare hjälpt till men där jobbet somnat av - tveka inte att höra av dig. Om du är ny person men duktig på att skriva eller redigera - tveka inte heller att maila: ripperdoc@gmail.com . Det räcker tyvärr dock inte att hitta folk som vill - folk måste ha erfarenhet och tid att investera!

Om inte annat så är NX-jobb enda sättet att få spåna på mongoliska anarkonomader och Mikronesien-räddande vattenbolag tillsammans med forumhjälten Ymir :gremsmile:

(tog chansen att trådkapa en annars helmysig nostalgitrippstråd... )

Johan K

Gammal & dryg
Jag hade lätt sett minst lika nöjd ut om jag lagt nävarna på nämnda rollspel!!