entomophobiac
Low Prep High Play
Känns intressant. Roligt att se fantasy få lite mer budget efter Game of Thrones!
https://youtu.be/cSqi-8kAMmM
https://youtu.be/cSqi-8kAMmM
Jämfört med TV-spelet?kwarnberg;n330395 said:Ser klart bättre ut än de första bilderna som släpptes, även om jag fortfarande tycker Henry Cavill ser förfärlig ut som Geralt...
Överlag. Jag ser bara Henry Cavill i peruk när jag tittar på trailern. Om det är samma version som i TV-spelet eller inte spelar inte så stor roll för min del.entomophobiac;n330396 said:Jämfört med TV-spelet?
Och det blir ett problem jämte CGI, effektlinser, och alvöron?kwarnberg;n330398 said:Jag ser bara Henry Cavill i peruk när jag tittar på trailern.
Vet inte. Kanske. Jag hoppas inte det. Om CGI, effektlinser och alvöron är bra gjorda är det ju inget problem. Jag kollade The Disaster Artist i går. Det var inte Tommy Wiseau som spelade sig själv, men det gjorde inget, för jag tänkte inte på att det var James Franco som spelade honom. Ibland funkar bara inte castingen, och jag är rädd att Cavill kanske inte kommer funka för mig. Men jag hoppas att jag har fel.entomophobiac;n330399 said:Och det blir ett problem jämte CGI, effektlinser, och alvöron?
Du får tycka precis vad du vill, givetvis. Vet inte varför det behöver finnas ett implicit "problem". Mitt enda mål var att skämta.kwarnberg;n330400 said:Jag förstår inte problematiken med det här? Är det något konstigt att tycka att en viss skådespelare inte funkar i en viss roll?
Aha! Skämtet doldes nog av internet-filtret! Jag tolkade dig mer som "Fan vad gnällig du är som klagar på att man kan se vilken skådespelare det är när det är massa annat overkligt som typ CGI och alvöron också."entomophobiac;n330401 said:Du får tycka precis vad du vill, givetvis. Vet inte varför det behöver finnas ett implicit "problem". Mitt enda mål var att skämta.
Om jag kallar någon gnällig skulle det vara att kasta sten i glashus, så jag försöker undvika det.kwarnberg;n330402 said:"Fan vad gnällig du är som klagar på att man kan se vilken skådespelare det är när det är massa annat overkligt som typ CGI och alvöron också."