Thodd
Veteran
Jag är sjukt intresserad och taggad.
Mmmm, jag med. Men pga lathet, nybörjarskap och att jag helt enkelt inte kan bestämma mig om detaljerna har fått projektet att stå still. Varulvsspelet är tänkt att vara löst baserat på brädspelet Inkognito. Dvs deltagarna spelar maskerade spioner på uppdrag i Venedig under en karneval. Jag ska se om jag kan få någon rätsida på det hela men jag lovar inget.LJSLarsson said:Jag har planer på ett varulvslir jag vill arra
Nice, då kan jag ju slacka med mitt spel ändå! Dr Whorulv låter ju ballt!LJSLarsson said:Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?
Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Dr Wharulv kanske låter bättre. ;-)Brynolf said:Doktor hor-ulv? Tja, varför inte...
Go go go.LJSLarsson said:Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?
Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Sweetness and goodness and so on and so forthLJSLarsson said:Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?
Mycket bättre ja.LJSLarsson said:Dr Wharulv kanske låter bättre. ;-)Brynolf said:Doktor hor-ulv? Tja, varför inte...
Det kommer vara en del fluff, men inte i ofantliga mängder.Recca said:Go go go.LJSLarsson said:Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?
Kommer det vara fluff eller inte?