AEGIS PRIME
Swordsman
Under den senaste EON sessionen så besökte mina kära spelare/rollpersoner Veddo folken och bevittnade den underbara förlämpningsleken som även kallas för Nicacousången. Då en rollpersonen (Edarion) är en högadlig riddare kom på att kanske införa den här leken inom den Sabriska adlen. "Må din blykapsel krympa" och liknande till den fina baronen.. I allla fall fick vi rejäla skratt när vi förestälde oss detta... Kanske Verduhrakh vill vara med och leka...
I alla fall vill jag tacka konstuktören till Veddo för folket livad upp sessionen avsevärt. Till sist vill jag avsluta med en fråga...
Behemoten.. Vad är det för något? Hur ser den ut? Jag tänker mig en rejäl mammut och jag menar ingen liten då.. Tänker jag fel? Svara nu snäll mig att det kommer i modulet Vilddjur och Bruksdjur eller något liknande utan vad tänker ni på när ni hör ordet Behemot...
I alla fall vill jag tacka konstuktören till Veddo för folket livad upp sessionen avsevärt. Till sist vill jag avsluta med en fråga...
Behemoten.. Vad är det för något? Hur ser den ut? Jag tänker mig en rejäl mammut och jag menar ingen liten då.. Tänker jag fel? Svara nu snäll mig att det kommer i modulet Vilddjur och Bruksdjur eller något liknande utan vad tänker ni på när ni hör ordet Behemot...