Nekromanti Nightowl WoWar nu i Europa...

Nightowl

Champion
...efter att ha spelat med pojkvännens amerikanska konto sedan i maj.

Så jag pensionerade Schleppel, min fyrtielfte levelns gnom, och flyttade in på den europeiska servern (tänker efter) Steamwheedle Cartel (fan, nu har jag glömt vilken det var?). Min odöda prästinna Erlirba är level 13 efter att ha spökat runt i helgen. Har redan träffat några trevliga typer.

Så:
1, Var spelar folk?
2, Nån som vet några sjyssta gillen för en som suger på PvP? Jag är inte emot det av princip, men jag suger så fruktansvärt att jag bara blir en black om foten om hela syftet med gillet är att samlas och sparka alvrumpa en gång i veckan.
3, Sagda gille får gärna vara in character (jag höll på att skriva "inlajv", jag får skumma lajvvibbar hela tiden när jag spelar MMORPG).
4, Jag ville bara synas. Jag är sån!
5, Jag vet att vi ju redan har en Diablo-grupp uppe, men vill någon starta ett "äventyrargäng" på en europeisk server, så hör av er! Jag ska försöka vara mer aktiv där än i Diablo :gremblush:

Erik, same poison different bar

seinet

Swashbuckler
Hmm, jag har satt mitt konto på paus just nu. Tinar väl upp det i slutet av månaden tror jag. Men annars spelar jag Horde på PvP-servern Bloodscalp i det nordiska gillet Hrafnin Flygur. Annars kan jag slänga upp nya karraktärer på den server andra folk spelar på :gremsmile:

/Seinet Wintermute - Skall sova snart

Nightowl

Champion
Uppdatering...

...Erlirba är nu level 15. Hon har råkat ut för en stalker (första gången jag använde /ignore) och en riktigt trevlig prick som jag dock misstänker egentligen stöter på henne. Det känns bisarrt när man spelar ett ruttnande lik, fast jag har fått skamliga förslag när jag spelade orch också... :gremshocked: Just nu är Erlirba iallafall i The Barrens på semester.

Dessutom - jag försökte knö mig in på Argent Dawn, men där var det fullare än på Crazy Horse. Jag har därför skapat en Alliance-figur på Moonglade, en dvärgjägare vid namn Livvrit. Han nu nivå 6 och sitter med 2 kopparstycken i Kharanos och försöker fundera ut på hur han ska få fler, men han har i fickan två skinande nya diplom från dvärghögskolans lokalkontor i Kharanos* i gruvdrift och mekanik, som han hoppas ska bli användbara. Han hade inte råd med ammo heller, men en galen gnom med skum frisyr gav honom två kilo blandat skrot som visst ska vara bra att skjuta med.

Erik

*Jag har alltid föreställt mig att Kharanos är ungefär som Gävle, fast kallare. Eller Söderhamn. Är det bara jag som vill ha årstider i Azeroth?