Nekromanti Noir i Uppsala?

Andersson

Hero
Förslaget från oss som träffades i Domkyrkan är att vi träffas sön den 12 oktober kl 12 för ett första möte.

Men WV är inte säker på att han kan då. Mitt förslag är att vi håller den tiden bokad ett tag till, och att WV hör av sig så fort han vet mer. Om han inte kan yrkar jag på att vi skjuter fram det.

Och hur är det med er andra som visat intresse (Gardener, Björn)? Är ni fortfarande sugna att haka på finns chansen än.

WilliamVessla

Veteran
Jag kunde inte komma i söndags på grund av att jag missade tåget till Uppsala.

Nu har jag fått besked och jag kan tyvärr inte vara med på söndag. Vore ju schysst om vi skjuter fram första spelmötet men ni kan spela utan mig också om ni inte kan hålla er.

Vad kom ni mer fram till? Hur blir det med inköp, spelledare, lokal osv?

Äpplet

Veteran
Om jag minns rätt så skulle Andersson köpa själva spelet och spelleda. Om vi sedan skulle lägga in en peng var till Andersson så att vi alla bidrog kommer jag tyvärr inte ihåg. Men det borde nog gå att kolla upp.

Andersson

Hero
Vi sa att jag skulle köpa spelet och alla pynta in. Men jag lägger ut kostnaden själv, det blir enklast. (Jag är ändå statligt anställd, så alla skattebetalare är ändå med och betalar).

Vi sa preliminärt att vi skulle träffas första gången i Engelska parken i brist på bättre lokal. Men om någon har en bättre plats att vara på är det så klart välkommet.

Jag vill nog att alla i gruppen ska vara med på ett första möte. så nu på söndag ser svårt ut alltså. Hur ser det ut helgen om två veckor (24-26)?