Nekromanti Noir-inspiration!

Big Marco

Läskig
Jag kommer då inte att missa den! Klockren Noir-känsla.

(bara att nyttja favorit-sountracket från The Untouchables för trailern satte rätt stämning!)

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j1F-97xJ33E&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j1F-97xJ33E&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

**EDIT: Ny länk

Genesis

Ni dés ni maître
Blä

Såg mest ut som ett dåligt försök att klämma ut mer pengar ur Sin City. Samma grej igen, fast fulare. Och den här gången är det inte nytt längre.

Men det är en kort trailer, och filmen kan ju faktiskt vara vettig. Det är bara att hoppas att man har fel.

Arfert

Facit
Väldigt mycket Sin City och väldigt lite "The Spirit" över det där.. men filmen kan ju vara bra ändå...

Johan K

Gammal & dryg
Well, lite åt det Noir-hållet var det ja.
Nu ska man bar komma loss & börja lira Noir åxå.. :gremsmirk:

Krille

Super Moderator
Å andra sidan var det ju knappt så att Dark Knight såg ut som Batman heller. :gremgrin:

Men jo. Jag hade nog gillat bättre om någon först förnyat Spirit i den stilen i serieform, och sen gjort en film av det.

Storuggla

Champion
Så Noir är att springa på tak iförd färgglad slips?

Storuggla, det bevarar en av Kriles frågor antar jag...

Nightowl

Champion
Du vet, the Spirit är en bra serie... :gremelak:

Nu hittar jag inte de elaka Shortpacked-stripparna om Frank *rrrrongtudjuuu!* Miller och hans horor, men det är väl bara bra det.

Erik