Körde en kampanj i 3 "säsonger".
Säsong 1
Rollpersonerna börjar som värnpliktiga som vägrar delta i krigsbrott och dödar en kapten i självförsvar. De får efter det leva dolt i Sandukar. En gammal vän i plutonen behöver sen deras hjälp att smuggla hragher (ett utsatt folkslag) ut ur Sandukar med en motståndscell kallad "Nattåget". Samtidigt börjar en typ nazistisk folkmilis kallad Kejsargardet utföra illdåd mot hragher. Många av deras relationer och fiender vävdes in i kampanjen. Kejsargardets ledare fick bli nåns gamla nemesis, ett gäng i zeppelinarhamnen styrdes av en lånehaj som var ute efter en annan rp osv. Befläckelsen visar sig sedermera och det blir shootouts med maffiakultister, vild flykt från kommisarier i tunnelbanan, attentat mot Kejsargardet, rädda offer från logen Lustskymning samt en showdown med seriemördaren/den befläckade "Visslaren" i ett riktigt chthulhumansion. När jag skriver detta har jag svårt att fatta hur allt detta kunde rymmas i en halvårskampanj. Noirs styrka var bland annat att det finns så många uppslag från staden. Att verkligen väva in rollpersonernas kontakter blev också mycket bra.