Ingen ny utgåva, istället en modul över staden Sandukar alt. ett äventyr kopplat till tätorten?Big Marco;n11898 said:Även om Helmgast just nu har fokus på Eon och Neotech kan jag inte låta bli att slänga upp en liten förhandstitt på staden Sandukar, från en kommande produkt, kallad Gryning över Sandukar.
Jag skulle inte riktigt uttrycka det så. Det blir något nytt.Kärlekscraft;n13564 said:Ingen ny utgåva, istället en modul över staden Sandukar alt. ett äventyr kopplat till tätorten?
Kul att höra. Vi (Team Noir, men mest jag) schabblade bort Noir lite efter släppet, vi var alla brända av det enorma tempo Noir-produktionen hade och låg på minimalt Valmående ett bra tag efteråt. Och alla blev lite lätt befläckade på kuppen. Men efter lite tid hos ett statligt sanatorium är vi tillbaka!Osbjer;n13602 said:Ser ballt ut! Jag saknade verkligen resurser när jag spelledde NOIR, och kommer snabbt införskaffa något sådant här. Nu spelar vi Drakar och Demoner istället, men NOIR är det enda icke-fantasyrollspel som jag gillat.
/j
I framtid blir det mycket färg i Noirs universium.Poseur;n11946 said:Oh yeah! Liv i Noir! Riktigt härligt att höra och snygg bild. Dock känns det väldigt konstigt med färg till Noir
Kärlekscraft said:Hur kommer det att se ut? Kommer det inte att förstöra mycket av Noirs känsla då mycket av konceptet bygger på att det ska vara mörkt & regnigt.
Antar det blir samma spelvärld med extra material som fler moduler om diverse konstigheter? Såvida det inte blir en ny grundbok - Noir 2.0, men i samma spelvärld som innan?Big Marco;n32966 said:Vi har lite udda material som eventuellt kan tänkas komma till Noir. Men inget större projekt finns i planerna.