F Frank_UBBT Veteran Joined 18 May 2000 Messages 97 Location Kallhäll, Järfälla 18 Feb 2001 #1 Finns det något folk i Mundana som har stora likheter med nordens vikingar, eller åtminstone påminnande? -Frank, inte bara dvärgarunor inte!
Finns det något folk i Mundana som har stora likheter med nordens vikingar, eller åtminstone påminnande? -Frank, inte bara dvärgarunor inte!
S silversurfan Hero Joined 3 Oct 2000 Messages 1,413 Location Alingsås 18 Feb 2001 #2 Kragger ser ut som vikingarna. Om man gjorde så att Bazirkerna var kragger som bodde i norr istälet för söder så skulle du kanske komma nära. "I begynnelsen skapade människan Gud"
Kragger ser ut som vikingarna. Om man gjorde så att Bazirkerna var kragger som bodde i norr istälet för söder så skulle du kanske komma nära. "I begynnelsen skapade människan Gud"
K Kullendorff Warrior Joined 27 Aug 2000 Messages 250 Location Halmstad 18 Feb 2001 #3 Ha! Överfett! En stam med nordliga Bazirk-tiraker. Tackar för det uppslaget ... blanda lite Tirak med Vikingar .. kul. "A Devil who had unity, would be a God."
Ha! Överfett! En stam med nordliga Bazirk-tiraker. Tackar för det uppslaget ... blanda lite Tirak med Vikingar .. kul. "A Devil who had unity, would be a God."
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,469 18 Feb 2001 #4 Re: Ha! Det blir roligt ända till de är motståndare. Brrrr! Yassilus den store -- Ei Saa Peittää
H hatten Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,087 Location Luleå 18 Feb 2001 #5 Re: Ha! Talamur is faling down faling down.. *ler* london bridge is faling down faling down.. Undrar HUR många sånger som skrivits om Bazirisk härjningar *ler*... Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...
Re: Ha! Talamur is faling down faling down.. *ler* london bridge is faling down faling down.. Undrar HUR många sånger som skrivits om Bazirisk härjningar *ler*... Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...
S SirDr Veteran Joined 18 May 2000 Messages 147 Location Växjö 19 Feb 2001 #6 Re: Ha! eller om de brända fälten i JArgien aja.. blir nog lite att hitta på.... kul Tid är pengar, bara för den som stressar bort den. Ta en kaka till och lugna ned dig lite..
Re: Ha! eller om de brända fälten i JArgien aja.. blir nog lite att hitta på.... kul Tid är pengar, bara för den som stressar bort den. Ta en kaka till och lugna ned dig lite..
C Carwelan Veteran Joined 15 Feb 2001 Messages 7 Location Rånäs,Sverige 22 Feb 2001 #7 Jag är själv mycket intresserad av vikingar och högländare men det närmaste man kan komma är barbarerna uppe i norr
Jag är själv mycket intresserad av vikingar och högländare men det närmaste man kan komma är barbarerna uppe i norr