Jag satt och glodde igenom KFA's hemsida och fann att Nordkorea importar saker som hissar och bläck men exporterar saker som potatis, tobak och... tecknade filmer.
Detta ska tydligen vara en bild ur en Nordkoreansk tecknad film. Kan någon identifiera den? Har någon hört talas som detta förut? Any information is welcome, som de säger i Birmingham, Alabama.
Förresten kan jag väl pusha deras investeringsdrive nu, de ordnar en resa till Pyongyang för folk som vill tillverka saker billigt:
Storuggla, regelbunden tittin
Detta ska tydligen vara en bild ur en Nordkoreansk tecknad film. Kan någon identifiera den? Har någon hört talas som detta förut? Any information is welcome, som de säger i Birmingham, Alabama.
Förresten kan jag väl pusha deras investeringsdrive nu, de ordnar en resa till Pyongyang för folk som vill tillverka saker billigt:
Kom igen, här finns detaljerna , åk dit och se till att trycka upp era rollspel billigast hittills!KFA's sida said:The DPR of Korea (North Korea) will become in the next years the most important hub for trading in North-East Asia.
1. Lowest labour cost in Asia. Wages starting from 30 US$ per month.
2. Highly qualified and motivated personnel. Education, housing and health service is provided free to all citizens.
3. Lowest taxes scheme in Asia. Especially for high-tech factories.
4. All business made directly with the government, state-owned companies. No middle agents.
5. A government with solid security and very stable political system, without corruption.
6. Full diplomatic relations with most EU members and rest of countries.
7. New market. Many areas of business and exclusive distribution of products (sole-distribution).
8. Legal procedures, intellectual rights, patents and warranties for investors settled.
Storuggla, regelbunden tittin