Jeg er relativt ny i Gemini ,men liker spillet og kommer fra norge så nå spør jeg etter svensk ekspertise!
1.finnes det en spillleder skjerm, eller referanse skjema over viktige regler?
2.hvor mange formler kan en spillermagiker ha i begynnelsen av spillet?
3.Hva heter øya eller halvøya som spillet gemini baserer seg på?
4.Hva skjer ellers i verden rundt provinsene da jernporten finnes i nord, og en solformørkelse vil gjelde hele kloden
5.hvordan er tilgangen på maten når det er mørketid hele året. jeg tenker spes. på bøndernes avlinger. og ville det ikke være en vesentlig logikk i at de som bor nord på ville trekke seg sør over der det fremdeles er lyst?
ellers:
A:krutvåpen er bra.siden kunnskapen ,moten og arkitekturen og samfunnstrukturen reflekterer rennesansen
B:foreslår at spillerne regner ut :x0,25 og x0,75 av samtlige attributer på forhånd og skriver det ned.
1.finnes det en spillleder skjerm, eller referanse skjema over viktige regler?
2.hvor mange formler kan en spillermagiker ha i begynnelsen av spillet?
3.Hva heter øya eller halvøya som spillet gemini baserer seg på?
4.Hva skjer ellers i verden rundt provinsene da jernporten finnes i nord, og en solformørkelse vil gjelde hele kloden
5.hvordan er tilgangen på maten når det er mørketid hele året. jeg tenker spes. på bøndernes avlinger. og ville det ikke være en vesentlig logikk i at de som bor nord på ville trekke seg sør over der det fremdeles er lyst?
ellers:
A:krutvåpen er bra.siden kunnskapen ,moten og arkitekturen og samfunnstrukturen reflekterer rennesansen
B:foreslår at spillerne regner ut :x0,25 og x0,75 av samtlige attributer på forhånd og skriver det ned.