Nekromanti Nostalgi - EON: The Face of Deception

Big Marco

Läskig
Tjipp

Kollade igenom mina gamla backuper sedan tiden jag jobbade på ComputerHouse och utvecklade Eon-dataspelet. Utöver två spelbara demos (som kanske släpps någongång i framtiden) fann jag ett tidigt utkast till box-omslag. Tänkte att det kanske vore kul att visa så nu gör jag det. =)

Johan K

Gammal & dryg
Oj Oj !
Det där hade ju blvit ett riktigt snygg EON-omslag ju !!
Sen så vore det välldan lite coolt om ni iaf kunde släppa en demo, så man iaf testa det !!

Hjalle

Swashbuckler
Woouu...helsnygg! Var är de jargiska inkvistörsjävlarna och skövlar nu, månde? :gremelak:

-Hjalle

Marukusu

Hero
Daakkors hit och Daakkors dit...

Kan också vara sabriska soldater som strider mot thalasken igen, även om jargiska inkvisitörer är det som även jag tror mest på.

:gremlaugh: Jargien - Landet du älskar att hata! :gremlaugh:

/Marukusu, planerar jargiens fall...

Hjalle

Swashbuckler
Re: Daakkors hit och Daakkors dit...

Ja...men de här ser mest ut som brutala skövlare (läs: Jargiska Inkvisitörer) och inte som tappra sabriska hjälte-Faulkingar...(eller Eobothingar)

:gremgrin:Jargien - landet jag älskar att älska! :gremgrin:

/Hjalle spekulerar.

Honken

Hero
Kollade igenom mina gamla backuper sedan tiden jag jobbade på ComputerHouse och utvecklade Eon-dataspelet. Utöver två spelbara demos (som kanske släpps någongång i framtiden) fann jag ett tidigt utkast till box-omslag. Tänkte att det kanske vore kul att visa så nu gör jag det. =)

Ahhh, underbart omslag, synd att det inte vart nått av spelet. :gremfrown:

/Honken

Big Marco

Läskig
Bakgrundsstoryn var baserad på Soldarns inbördeskrig, men med både en och två twistar på vägen, så Daak-filurerna är mycket riktigt jargier. ,-)