Nekromanti NT = No Text

Gardener

Champion
Eftersom detta med att skriva NT i ämnet och inte skriva något i inlägget är så vanligt så har jag nu fixat så att man slipper skriva något inlägget.

Avslutar man ämnet med NT (med eller utan paranteser eller hakparanteser, dvs [], så läggs det automagiskt till texten "NT = No Text (Ingen Text)" i inlägget.

Håll till godo.

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Härligt!

Så bra så bra... Även om jag brukade skriva till det så finns det ju folk som glömmer det. Vilket brukar sluta med att någon fråga och så är baletten igång. Men nu kanske vi slupper det.

Gardener ska ha ett stort tack för allt jobb han lägge ner på oss. TACK!

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Säkerligen

Det borde man väl få? Eller så kanske "Gardener" har tänkt till det så att om man skriver NT (+ lite parenteser och liknande) så hamnar bara signaturen och "NT = No Text" i rutan. Men det är väl bara onödigt jobb kanske. Man kan ju i ta bort det man själv har skrivit dit i förhandsgranskningen om det är så.

Azagthoth

Myrmidon
Re: Säkerligen

Jag tror att funktionen fungerar som så här:

Om du skriver NT eller [NT] i ämnesraden så behöver du inte längre fylla i någonting i inlägget. Det kommer då automagiskt att placeras ett NT = No Text där. Tidigare fick man ett felmeddelande om man försökte posta ett inlägg utan någon text i inläggsrutan.

Skall nu som svar på det här inlägget försöka bevisa min teori...