På senaste tiden har folk varit väldigt hätska mot varandra här på forumet. Så nu är det dags med en "boosta" tråd. Skriv något bra om någon eller några här på forumet.
Mången kramar till hela WRNU.
McFisk vill boosta:
Dante: För att han är så go och utan anledning mer än att vara trevligt räddade min dag genom ändra om min Indesign fil till pdf format. Stor puss !
Han: För att kommer med mäkta bra kritik som hjälper mig bli en bättre speldesigner.
w176: Utan henne hade jag inte haft hälften av alla deviant art tutorials.
solvebring: För att lik mig är han en konstnär i startgroparna och sitter och tragglar för att bli bättre eller iaf försöka nå samma nivå som de flesta andra.
Vitulv: För att man kan vara smart utan att vara akademiker.
Tony.M.Meijer: För att Tony gillar tekniker och för kommentaren vill du ha kritik och inte bara anta att man vill det. =)
Mången kramar till hela WRNU.
McFisk vill boosta:
Dante: För att han är så go och utan anledning mer än att vara trevligt räddade min dag genom ändra om min Indesign fil till pdf format. Stor puss !
Han: För att kommer med mäkta bra kritik som hjälper mig bli en bättre speldesigner.
w176: Utan henne hade jag inte haft hälften av alla deviant art tutorials.
solvebring: För att lik mig är han en konstnär i startgroparna och sitter och tragglar för att bli bättre eller iaf försöka nå samma nivå som de flesta andra.
Vitulv: För att man kan vara smart utan att vara akademiker.
Tony.M.Meijer: För att Tony gillar tekniker och för kommentaren vill du ha kritik och inte bara anta att man vill det. =)