kanske måste säga att hmm... ja iofs... men iaf.. detta borde inte vara på just detta formuet. vart det borde vara ska ni inte fråga mig om.. /images/icons/blush.gif
DraCon lär enligt RM iaf bli stort eftersom de fått massvis med mejl om det.(fråga mig inte vart jag har fått det ifrån, jag bara vet.) oså går det av stapeln i sveriges vackraste stad: kalmar.(kanske är lite partisk som kalmarit..) SydCon tänkte jag åka på iaf. det är som sagt ett av sveriges största, och de enda inom vettig räckvidd för mig./images/icons/wink.gif
nån som blir med på Mage Knight turnering på tidigare nämnda konvent?kasnke att svära i kyrkan, men ett pass kan man väl få köra MK på dracon...!
reglerna blir en utslagsturnering från början. om vi börjar i semi eller i trettiåttondelsfinal beror på antalet spelare. kanske det blir A och B slutspel eller liknande.vi får se. iaf det kommer spelas 200 poäng, 60 min max. terräng väljer spelarna själv.man får bara spela armeer bestående av krigare från samma fraktion, dvs inga mixlag.jag tänkte hålla i det hela, men bara om jag får tag på bord åp sydcon.. har inte frågat än..
Gosa Gott och döda folk!
Jag vet att jag har rätt!