Vill du det, vill du verkligen det? Man skall vara extremt försiktig med sådan önskningar.Dante;n238889 said:Kom dit och se till att den blir så episk att barder omsjunger den tusen år från nu.
Jag brukade anordna forumsöl en gång i månaden. När jag jag inte hade tid tog tyvärr ingen över.DougW;n242875 said:Hur ofta träffas ni för att ta en öl? Jag är ny till forumet men en kompis och jag tycker att det vore trevligt att träffa flera som gillar rollspel i Sthlm. God öl på Bishops är svår att slå och vi kanske hitta någon som vi kan spela D&D med (vi letar efter en spelledare).
Ha det fint!
Om Dante håller i Forumsölen så blir det Forumsöl den 16 juni.P.eLL.e;n242933 said:[HR][/HR]Låter kul, jag kanske borde börja bli lite social och dyka upp någon gång. Nästa gång torde bli 16 juni då?
Nice, tack. Brukar de skriva inlägg här eller ngn annanstans inför varje träff så att man vet att det blir av?anth;n242924 said:Jag brukade anordna forumsöl en gång i månaden. När jag jag inte hade tid tog tyvärr ingen över.
Nu hoppas vi att Dante tagit över och att det återigen blir forumsöl den tredje fredagen varje månad.
Under sommaren kan det även förekomma "spontan-öl" med väldigt kort varsel om det är fint väder.
Blir det forumsöl skapar vi en tråd här i event-forumet.DougW;n242937 said:Nice, tack. Brukar de skriva inlägg här eller ngn annanstans inför varje träff så att man vet att det blir av?