<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Precis och till dem som bor i norrland och inte varit i Göteborg på vintern vill jag bara tillägga att våra 8-15 minus grader motsvarar era 30-40 minus grader då det ALLTID blåser i den här staden. En kall rå och isig vind som går igenom alla kläder rakt in i märgen, Burr.
Nä, jag har fått nog av vintern, måtte det bli vår snart.
Hasse
<p><hr></blockquote><p>*ler* vilket bevisar hur mycket du inte vet Hasse....
För övrigt vindfaktorn kan i luleå få temperaturen att sjunka med -10 grader OM det blåser nästan storm. Under riktig storm så blir det upp till -20 grader kallare än normalt. Och OM naturens fysiksa lagar funkar som de gör HÄR i Luleå så tvivlar jag på att ni i göteborg har SÅ mycket hemskare än här...
Luleå ÄR en vinter stad med temperaturer som Normalt ligger runt -25 till -30 grader. '
Sen är vi Omgiven av vatten på tre håll genom Luleå älv och havet.
Det gör att vindarna i Luleå kanske inte är lika hemska som i Göteborg det har jag ingen aning om..
Sen sa du ett visdoms ord som jag håller med om..
Måtte det bli vår snart.. *ler* sol 24 timmar sol jag längtar jag längtar.. *hmm*
Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...
Nä, jag har fått nog av vintern, måtte det bli vår snart.
Hasse
<p><hr></blockquote><p>*ler* vilket bevisar hur mycket du inte vet Hasse....
För övrigt vindfaktorn kan i luleå få temperaturen att sjunka med -10 grader OM det blåser nästan storm. Under riktig storm så blir det upp till -20 grader kallare än normalt. Och OM naturens fysiksa lagar funkar som de gör HÄR i Luleå så tvivlar jag på att ni i göteborg har SÅ mycket hemskare än här...
Luleå ÄR en vinter stad med temperaturer som Normalt ligger runt -25 till -30 grader. '
Sen är vi Omgiven av vatten på tre håll genom Luleå älv och havet.
Det gör att vindarna i Luleå kanske inte är lika hemska som i Göteborg det har jag ingen aning om..
Sen sa du ett visdoms ord som jag håller med om..
Måtte det bli vår snart.. *ler* sol 24 timmar sol jag längtar jag längtar.. *hmm*
Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...