Nekromanti Nu lämnar jag Codex/rollspel.nu

G

Guest

Guest
Från och med måndagen den 6 februari 2001 så måste jag tyvärr säga upp mitt redaktörsskap på rollspel.nu och min plats som recensionsansvarig på rollspel.nu och Codex. Mitt beslut har jag noga funderat över under en längre tid nu och det har flera olika anledningar. Den främsta är dock att jag kommer att börja satsa på ett annat projekt stenhårt och det kräver all min uppmärksamhet från och med nu.

Anledning till att jag inte sagt något till någon om detta är för att jag själv inte varit hundra procent säker på att det kommer att bli så här, men nu är beslutet taget och jag vet att det är så här det kommer att bli.

När det kommer till platsen som recensionsansvarig har jag pratat med Christian Sahlén, chrull på forumet, han är intresserad och kan tänka sig att ta över. Men det beror ju naturligtvis på vad Ola och Olle tycker. Jag antar att de kommer att meddela er vad som sker.

När det kommer till admin privilegier på forumet hoppas jag naturligtvis att de tas bort och att min prenumeration hos Codex avslutas. Jag får också passa på att tacka för en givande tid hos rollspel.nu/Codex och önska er all lycka i framtiden. Jag garanterar också att vi kommer att synas i samband med det nya projektet... =)

Med vänlig hälsning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

Rikard J

Veteran
Hoppas att det blir bra!
Föresten, vad är det för projekt (nyfiken liten layoutare)

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)

DragonSpawn

Veteran
Jag tror jag talar för ett stort antal folk när jag säger: Vi kommer att sakna dig häromkring.

Where ever Evil prevails you will see the Dragon fighting to save the day