G
Guest
Guest
Från och med måndagen den 6 februari 2001 så måste jag tyvärr säga upp mitt redaktörsskap på rollspel.nu och min plats som recensionsansvarig på rollspel.nu och Codex. Mitt beslut har jag noga funderat över under en längre tid nu och det har flera olika anledningar. Den främsta är dock att jag kommer att börja satsa på ett annat projekt stenhårt och det kräver all min uppmärksamhet från och med nu.
Anledning till att jag inte sagt något till någon om detta är för att jag själv inte varit hundra procent säker på att det kommer att bli så här, men nu är beslutet taget och jag vet att det är så här det kommer att bli.
Jag får också passa på att tacka för en givande tid hos rollspel.nu/Codex och önska er all lycka i framtiden. Jag garanterar också att vi kommer att synas i samband med det nya projektet... =)
Med vänlig hälsning,
---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
Anledning till att jag inte sagt något till någon om detta är för att jag själv inte varit hundra procent säker på att det kommer att bli så här, men nu är beslutet taget och jag vet att det är så här det kommer att bli.
Jag får också passa på att tacka för en givande tid hos rollspel.nu/Codex och önska er all lycka i framtiden. Jag garanterar också att vi kommer att synas i samband med det nya projektet... =)
Med vänlig hälsning,
---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu