Nekromanti Nu lämnar jag Codex/rollspel.nu

G

Guest

Guest
Från och med måndagen den 6 februari 2001 så måste jag tyvärr säga upp mitt redaktörsskap på rollspel.nu och min plats som recensionsansvarig på rollspel.nu och Codex. Mitt beslut har jag noga funderat över under en längre tid nu och det har flera olika anledningar. Den främsta är dock att jag kommer att börja satsa på ett annat projekt stenhårt och det kräver all min uppmärksamhet från och med nu.

Anledning till att jag inte sagt något till någon om detta är för att jag själv inte varit hundra procent säker på att det kommer att bli så här, men nu är beslutet taget och jag vet att det är så här det kommer att bli.

Jag får också passa på att tacka för en givande tid hos rollspel.nu/Codex och önska er all lycka i framtiden. Jag garanterar också att vi kommer att synas i samband med det nya projektet... =)

Med vänlig hälsning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jag är ganska säker på att det är fler med mig som instämmer med att vi kommer att sakna dig. Lycka till med andra projekt. Hoppas ändå att vi kommer se dig på besök då och då. *ler hoppfullt*

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast

Johan K

Gammal & dryg
Det var ju tråkigt att höra !!
Vem eller vilka kommer att ta över efter dig ??
Vad är det för projekt som du kommer att arbeta med ?

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Sodivra

Champion
Lycka till!

Kommer du att hälsa på? /images/icons/wink.gif

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!