...att ta upp frågan om permanent ban och smisk på bar rumpa för de som om några dagar kommer att tala om hur kul de har haft på LinCon.
Vad säger ni? Bra ide?
Jag tror inte någon tycker det här är en bra idé men för att vara klichéfegis och ta det säkra före det osäkra kan jag berätta lite nu redan.
Jag har inte deltagit i några arrangemang utan enbart flackat runt och pratat/spelat spel med forumiter och annat löst folk. Roligast hittils är nog Ninja Burger med Krille, Illern och 2 oidentifierade människor (ickeforumiter). Massor med hysteriskt roliga kort, vilket leder till att spelets humordimension antagligen kommer krympa när man känner igen kort men men... jag har köpt spelet nu och tänker tvinga polarna att spela med mig.
Stoner fluxx ger en schysst atmosfär runt bordet trots att ingen rökte något... Friends-keepers:erna är mina favoritkort, snacka om utvidgade pupiller.
7 forumiter och 1 forumitflickvän (eller är Thea forumit) är lite väl många för att spela Killing doctor Lucky, men att se Feliath läsa reglerna är en show i sig.
Jag har förresten lajvat Ninja Burger när jag fick äran att köpa hamburgare åt Krille, Insignia, Mask och en som jag inte vet vad han heter. Jag vet inte om jag var så ninjig egentligen dock...
Att spela Chrononauts med Foggmock, Gardener och en kille till (var han forumit?) samtidigt som Fogge springer runt och förklarar regler för gäster i Spelwebbenrummet är inte det mest tidseffektiva jag har upplevt.
Äh, nu får det räcka med småprat.
(Nej, inte 100% seriös.)
Till skillnad från vilket av dina inlägg?