Nekromanti Nu så är det jultider!

seinet

Swashbuckler
Man vet att julen nalkas när jultemat här på Rollspel.nu visas. Tycker det här temat är en av de sakerna som gör sidan mer personlig. Detta, julkalendern, april-skämtet, avskaffa aldrig dessa saker.

/Seinet Wintermute - Menar detta på fullaste allvar!

seinet

Swashbuckler
förlåt :(

Jag postade tråden i helt fel forum i ren glädjeyra. Kan någon godhjärtad moderator/redaktör flytta det till Rollspel.nu-forumet snarast så kan jag bjuda hela radaktionen och moderatorkåren på glögg-kväll någon dag ifall ni behagar släpa er iväg till Göteborg.

/Seinet Wintermute - Skäms för sitt misstag

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Trådflytt

Kan någon godhjärtad moderator/redaktör flytta det till Rollspel.nu-forumet snarast så kan jag bjuda hela radaktionen och moderatorkåren på glögg-kväll någon dag ifall ni behagar släpa er iväg till Göteborg.
När sådana mutor erbjuds kan jag inte annat än flytta tråden. :gremwink:

/tobias

seinet

Swashbuckler
Re: förlåt :(

Någon muta är det inte Gurgeh, det är en betalning för ert hårda arbete som ni så sällan får beröm för. Och vad finns det för bättre sätt att visa uppskattning än alkohol (förutom pengar då)? :gremwink:

/Seinet Wintermute - Finns tråd om ämnet på evenemangs-forumet

Johan K

Gammal & dryg
Juletider var det ja !

Yepp, kunde inte säga det bättre själv Seinet !
Nu är det jul i vårt hus.. :gremlaugh:

/ Johan K, som även han erbjuder lite glägg utfall nån av redaktionen skulle dyka upp i Ludn

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Man vet att julen nalkas när jultemat här på Rollspel.nu visas."

Ja, jag tyckte att det började bli dags... Nu har vi jul, här i vårt hus, och så vidare, et cetera, et cetera. :gremsmile:

"Tycker det här temat är en av de sakerna som gör sidan mer personlig."

Finns det fler tips på nya saker som kan bli traditioner så vore det kul att höra om dem. Även om Rollspel.nu är stort vore det roligt med mer personlighet.

"Detta, julkalendern, april-skämtet, avskaffa aldrig dessa saker."

Angående julkalendern så är den ju tyvärr nedlagd. Det visade sig att arbetet var för stort och det som kom ur den för litet. Små och enkla saker (inte sämre, mind you) uppmärksammades medan mastodontjobb fick mindre uppmärksamhet eftersom det var så mycket på en gång. Kanske kan julkalendern komma tillbaka i någon annan form i framtiden, men som det är nu ligger den på is. Äldre julkalendrar finns ju fortfarande kvar dock.

Johan K

Gammal & dryg
Finns det fler tips på nya saker som kan bli traditioner så vore det kul att höra om dem. Även om Rollspel.nu är stort vore det roligt med mer personlighet.
Well, kanske ett litet onödigt förslag.. Men vore det inte trevligt med lite julgraemlings. Om man kunde hutta upp några med julmössor & sådant.

/ Johan K som iof inte har en susning om hur man bygger graemlings..