Nekromanti [Null State] - Header 23

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Det börjar bli lite segt att bygga headers nu. Med lite tur blir det 25, men jag kan inte lova något. Senast jag kollade hamnade råtexten på omkring 37 sidor, inklusive de flesta bilderna och så, men dels räknar jag med en hel del spill i layoutjobbet och dels räknar jag med att en del sidor helt enkelt kommer att få vara utan header eller bara ha en halv. Så plus minus noll, kanske. Säg 40 sidor, 20 uppslag, med headers. Då har jag några att kasta bort.

Nåja; den här byggde jag nu ikväll. Jag gillade idén men är inte 100% på utförandet.

Attachments

KamiFisk

Hero
Städer är så jävla snyggt som motiv, Love it !
Den mörklaggda delen ger precis rätt Nullstate känsla.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Tack för alla varma ord! Det känns som att jag helt klart börjar hitta "känslan" i Null State, det jag varit på jakt efter hela tiden. Har börjat pilla med layouten - senaste nytt as of nån timme sedan är att det blir en limbunden bok snarare än en häftad; jag tröttnade på att hela tiden försöka hitta sätt att klippa ner sidantalet. Jag tog mig från 67 till 50, sen tog det stopp =)

I och med det kommer jag att behöva producera en hoper nya sidhuvuden. Om jag nu minskar storleken på sidorna från nuvarande "halv legal"... Jag har mycket att fundera på =)