Nekromanti [Null State] - Några nya headers

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ja, jag fortsätter mangla på. Målet är att få ihop typ 30; då kommer jag kunna plocka bort några också, i slutänden.

Hittills har jag 10 nu, med de här 6 och de 4 jag redan postat här och här.

EDIT: Galleriet är helt klart inte anpassat för väldigt breda bilder. Klicka på dem så ser ni hur de egentligen ser ut...

Attachments

krank

Ettan är jag nyfiken på om det överhuvudtaget gör att se vad det handlar om. Gissa gärna.

Ögat

Hero
Den visar huvuddelen av jordens teknomassa och pekar ut två oförklarliga mörka fläckar med slumpvis valda siffror?

jag vet inte om det spelar någon roll, men de är tillräckligt mycket på samma "breddgrad" för att det skall kännas som att det finns ett samband men samtidigt såpass mycket ojämnt att det känns som "men vänta nu".

Sladdarna gillar jag minst, tillsammans med no fishing. Sladdarna för att de ser plastiga ut. No fishing för att - tja, jag gillar ändå inte att fiska.

Jorden gillar jag bäst.

solvebring

Superhero
Asnajs! Gillar dem skarpt. Sladdarna är dock lite tråkiga. De andra bilderna känns helt klart mer intressanta. Vid första anblicken känns "No Fishing" lite malplacerad, men vid närmare eftertanke tycker jag den vittnar om den gråa vardagen som ändå måste finnas någonstans, där bortanför Null States agenter - därför är den bilden en skön kontrast.

Ehm, och ettan... Tja, vetefan! :gremsmile:

krank

Olav said:
Den visar huvuddelen av jordens teknomassa och pekar ut två oförklarliga mörka fläckar med slumpvis valda siffror?
Tack =)

Framför allt var det de mörka fläckarna jag undrade om folk såg...

Möller

Hubert Hortlax
krank said:
Olav said:
Tack =)

Framför allt var det de mörka fläckarna jag undrade om folk såg...
Den mörka fläcken i Nordamerika är ju dock lite tråkigt. Det finns ju nästan inget där, liksom, innan det blev mörkt. Det är ju bara lantisar som bor där.

I övrigt, mycket häftiga grejer =)

krank

Möller said:
Den mörka fläcken i Nordamerika är ju dock lite tråkigt. Det finns ju nästan inget där, liksom, innan det blev mörkt. Det är ju bara lantisar som bor där.

Så... Om det ena hålet centrerades kring Peking (det var så det var tänkt iaf), och det andra i ganska anonym nordamerikansk lantbygd... Så gör det iaf mig väldigt nyfiken på vad som finns på landsbygden, som är av motsvarande viktighet eller whatever mot Peking... =)

Möller

Hubert Hortlax
krank said:
Möller said:

Så... Om det ena hålet centrerades kring Peking (det var så det var tänkt iaf), och det andra i ganska anonym nordamerikansk lantbygd... Så gör det iaf <span style="font-style: italic;">mig </span>väldigt nyfiken på vad som finns på landsbygden, som är av motsvarande viktighet eller whatever mot Peking... =)
Vänta nu här, har vi inte haft exakt denhär diskussionen förut? Nåja, du har rätt. Man måste bara tänka ett extra varv, vilket jag uppenbarligen inte gjorde.

krank

Möller said:
Vänta nu här, har vi inte haft exakt denhär diskussionen förut?
Eh, what? kanske vi har.

Nåja, min tanke är iaf att åtminstone vissa av sidhuvudena ska kunna tjäna som inspiration - kanske även på flera nivåer; det gör inget alls om det finns nya saker att upptäcka vid en andra, tredje, fjärde titt =)

krank

McFisk said:
För mig så kändes de svarta hålen som oförklarliga powerouts.
Jag väljer att inte bestämma någon "korrekt" tolkning. min tanke var antingen powerouts eller, tja, svarta hål?

Möller

Hubert Hortlax
krank said:
McFisk said:
För mig så kändes de svarta hålen som oförklarliga powerouts.
Jag väljer att inte bestämma någon "korrekt" tolkning. min tanke var antingen powerouts eller, tja, svarta hål?
Jag tänkte mest i trakterna kring gigantiska explosioner. I still med 100 Tsar Bomba samtidigt, eller en komet.

Om nu nån bryr sig.

krank

Möller said:
Jag tänkte mest i trakterna kring gigantiska explosioner. I still med 100 Tsar Bomba samtidigt, eller en komet.

Om nu nån bryr sig.
Jag tycker det är kul med olika tolkningar. nu har vi tre olika äventyrsuppslag här, utifrån en och samma grund. Eller iaf tre olika ingångar =)

KamiFisk

Hero
Och det är jävligt nice !
Just den headern inspirerar väldigt mycket.
Samma sak med den gamla Ufo bilden.