Nekromanti [Null State] - Passfoton och kroppsdelar sökes!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
  • Ansikten, typ passfoton. Kommer att bli bilder av agenter.
  • Foton på ansikten i allmänhet. Kommer att redigeras för att likna urrivna tidningsfoton, och användas för att illustrera rollpersonsskapandet. Här kan det vara vilken kvalitet som helst på fotot; vanliga j-a semesterfoton funkar bra.
  • Kroppsdelar. Ansikten som tittar rakt in i kameran och skriker argt, armar som är utsträckta i ond-nekromantiker-pose eller jag-har-en-kanon-i-min-arm-pose eller whatever. Mest är händer, armar, överkroppar (med eller utan kläder), och huvuden intressanta. Här är det bra om fotona är skarpa och snygga.

Genesis

Ni dés ni maître
Re: [Null State] - Passfoton och kroppsdelar sökes

Jag har en hyfsad kamera och dessutom van att be andra om sådana här bilder (och van att ta konstiga bilder på mig själv), så jag har inget emot att stå till tjänst. Om du vill kan du rita några streckgubbar med poser eller så, så sätter jag upp kameran. Jag har inte tränat på länge, så jag har ganska spinkig kroppsbyggnad för tillfället. Hade du väntat några månader kunde du fått en mer agentvärdig kropp. :gremsmile:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: [Null State] - Passfoton och kroppsdelar sökes

Genesis said:
Jag har en hyfsad kamera och dessutom van att be andra om sådana här bilder (och van att ta konstiga bilder på mig själv), så jag har inget emot att stå till tjänst. Om du vill kan du rita några streckgubbar med poser eller så, så sätter jag upp kameran. Jag har inte tränat på länge, så jag har ganska spinkig kroppsbyggnad för tillfället. Hade du väntat några månader kunde du fått en mer agentvärdig kropp. :gremsmile:
Spinkighet är inga problem alls. Kom ihåg att det här ska vara rätt så vanliga människor - datornördar och fyrbarnsmorsor liksom. Fast de har nåt område där de excellerar.

Jag återkommer med skisser. Det var en skitbra idé! Nu när jag har en wacom borde jag eventuellt t.om kunna fixa såna skisser själv, utan att till exempel sitta med Poser eller så =)

Vimes

Sillkung
Mitt ego fucking kräver att jag ska skicka en packe bilder till dig! Ska samla ihop en packe bilder och skicka och hålla tummarna för att min nuna finns med någonstans i denna eminenta produkt (som, helt ärligt, nog kommer bli den första rollspelsprodukten jag köper på flera år).

w176

Förlorad dotter
Jag har en bunt bilder när jag blänger in i kameran, grimaserar och har mig, som jag tagit som referensbilder när jag tecknar m.m. Inte värdens bästa kvalitet men kan duga som referensbilder De finns på facebook under "Krank?". Pip till om du vill använda något som skickar jag över fil på det. Hittar du något annat får du också använda dig av det.

Kan finnas en del här, men det är nog inte värt att leta. http://s113.photobucket.com/albums/n220/w176/

Annars är det värt att titta i dA stock arkiv. Vad för lisens som används för bilderna är markerade i högra spalten, under resten av bildinfon.

solvebring

Superhero
Häftigt!
Ska se om jag kan bidra med något senare. Har dock en kass, gammal digikamera och är kass som fotograf. Kanske kan bidra med någon mer wierdo bild i det fallet.

... Haha! Förresten hittade jag en lite wierdo bild i gömmorna. =) Ett gammalt "bandfoto" på mig som 15 år och metal, till en demo som aldrig blev av. Den är svartvit, suddig och inte särskilt bra - true black metal med andra ord. :gremwink: Den kanske kan användas till något mer skumt.
Bifogar...

Edit: Här sitter man och väntar på att all fanmail ska börja rulla in, efter att ha visat en sådan vacker bild - men ingenting - inte ett endaste litet fnuttigt brev. Snacka om dålig stil...

Attachments