Kollat igenom en del lite snabbt, ta däremot inte mitt ord som lag när det gäller sådant här.
På sida 20 så har du ett exempel som är väldigt mycket indraget, kanske ska vara så.
På bland annat sida 23 så har du ett udda avstånd från heading till brödtext, detta avstånd varierar även lite på andra ställen i boken, du borde kolla över så det är samma över allt.
På sida 51 så börjar inte raderna "Några exempel på när man slår tärning:" och "Några exempel på när man inte rullar tärning:" lika långt fram. Kan vara med mening men ser konstigt ut när raderna står ensamma och den ena är inskjuten.
Samma sak på sida 58 fast nu har raderna ombytt ordning. Raderna är "Om båda anfaller med en egenskap/specialitet:" och "Om den ene anfaller med en specialitet, den andre inte:". Bara den ena är inskjuten. Borde antingen vara båda eller ingen, eller åtminstone samma som sid. 51.
På sid.67 så har du skrivit:
*) de illustrationer som är gjorda av Ronny Jacobsson fal- ler inte under denna licens, utan får endast användas efter uttryckligt tillstånd. Det gäller följande bilder: ”goatee” s.X, ”hacker” s.X, ”priest” s. X, ”hazmat” s.X, ”punk” s. X, ”niqab” s. X.
Vilket jag gissar ska bytas ut mot sidnummer, glöm inte göra det.
Lite långa mellanrum på bl.a. sida 65. sida 43.
På några ställen har du inskjutten text på flera rader i rad, precis som om du ska skriva en kod. T.ex. sida 35.
Finns nog mer men detta såg jag på en snabb koll. Jag är däremot inte jätte duktig på hur det ska vara.