Tack vare DeBracy så fick jag kontakt med bl.a Johanna Garefelt, som ställde upp med fotot jag manipulerat för att få den här bilden. Gemet kommer från Risings Null State-rollperson (appropå obskyrt vetande).
Det här är exempelrollpersonen Queen Spider; inbrottstjuv och parkourexpert. Enligt beskrivningen:
I efterhand har jag funderat lite på om det kanske egentligen känns lite stereotypt att bruden är smidig och parkour:ar och är social, men å andra sidan görs det tydligt att rollpersonen hon ersätter var Bullet, en stor och stark kvinna man inte jävlas med.
Det här är exempelrollpersonen Queen Spider; inbrottstjuv och parkourexpert. Enligt beskrivningen:
Hon har specialiteterna Parkour, Inbrottstjuv och Kontakter i undre världen. Hon är i övrigt rörlig, kan slåss i närstrid och kan luras och sånt.en före detta fasadklättrande mästertjuv som dragit sig tillbaka med
en smärre förmögenhet, gift sig och blivit mamma.
I efterhand har jag funderat lite på om det kanske egentligen känns lite stereotypt att bruden är smidig och parkour:ar och är social, men å andra sidan görs det tydligt att rollpersonen hon ersätter var Bullet, en stor och stark kvinna man inte jävlas med.
Attachments
-
45.6 KB Views: 0