Nekromanti [Null State] -Vad ger man en kvinna i burka?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
wilper said:
Hmm.. blir det inte lite hojreklam över det? Bikinibrudar och bågar är ju en klassisk kombo.
Delvis därför =)

wilper said:
För övrigt tycker jag att folk som gör något är intressantare. Spelet lär väl inte handla om att stå och hänga vid sin MC?
Nja, men jag gillar både posebilder och göra-bilder. Jag har den största respekt för min illustratör, men jag undrar om man kan göra en tydlig bild av en niqab-klädd kvinna på motorcykel, som är actionfylld. Gärna utan att det tillkommer alltför mycket bakgrund...

Ögat

Hero
Hon har en fet swoosh-logga på sin burka. Och en man, naturligtvis. Ingen accessoar utstrålar mer agens.

Hon står i ljuset av en solnedgång, burkan fladdrar i vinden. Ett laservapen/verktyg hänger vid hennes sida. Med ena handen pekar hon på något i fjärran. Med den andra stöttar hon upp en skadad/skakad men ändå rätt sexig man. Några knappar har lossnat och hans skjorta är halvgenomskinlig av svett och avslöjar hans väl tilltagna sexpack. Mannen stirrar tacksam och trånande mot hennes ansikte, men kvinnan är för fokuserad på att stirra i fjärran och har därför inte tid att ta hand om honom just nu.

KamiFisk

Hero
Lite snett uppifrån med Niqab och Hijab samt ordentligt rum för ett par vackra ögon med en allvarlig min.
Gående mot läsaren med raska steg och en rak hållning, samtidigt som hon kastar en ihop tryckt cola burk åt sidan.