Fienden
Hero
Det finns ingen bättre människa än du. <3Rising said:Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?
Det finns ingen bättre människa än du. <3Rising said:Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?
Rising said:Läsa fler böcker av kvinnliga författare.
Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?
*cough cough*Nyx said:Efter att ha läst förra årets löften och årets så är det rätt många singlar här. Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande.![]()
Som en hjälp på traven för era nyårslöften. He he...![]()
Nyx said:*Sluta vara obotlig singel.
(Asså, nån stans borde det ju finnas nån som jag står ut med?)
Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande.
Originalinlägget said:Är det någon av er killar som har en sexdocka?
Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?
Beskriv gärna.
Diskution: Tycker ni att det är skönt med sexdockor?
Längre ned på sidan said:JaTobby: Är det någon av er killar som har en sexdocka?
Jag brukar slajma in hålen med mosad banan som jag värmt i micron, det är lätt bättre än riktiga tjejer, det är iaf mitt bästa tips!Tobby: Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?
Anders Åstrand said:Enligt En säker källa(tm) är mosad banan värmd i micron the shit!