Fienden
Hero
Det finns ingen bättre människa än du. <3Rising said:Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?
Det finns ingen bättre människa än du. <3Rising said:Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?
Rising said:Äh. Det är ju nästan samma recept i alla kokböcker, varför behöver man mer än en sådan bok?Läsa fler böcker av kvinnliga författare.
*cough cough*Nyx said:Efter att ha läst förra årets löften och årets så är det rätt många singlar här. Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande.
Som en hjälp på traven för era nyårslöften. He he...
Nyx said:*Sluta vara obotlig singel.
(Asså, nån stans borde det ju finnas nån som jag står ut med?)
Har inte Neil Strauss och Henrik Fexeus redan mutat in den marknaden?Jag kanske borde starta en tråd häri Off-topic som jag kan kalla "Så funkar kvinnor" eller nått liknande.
Originalinlägget said:Är det någon av er killar som har en sexdocka?
Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?
Beskriv gärna.
Diskution: Tycker ni att det är skönt med sexdockor?
Längre ned på sidan said:JaTobby: Är det någon av er killar som har en sexdocka?
Jag brukar slajma in hålen med mosad banan som jag värmt i micron, det är lätt bättre än riktiga tjejer, det är iaf mitt bästa tips!Tobby: Isåfall hur känns alla dess 3 hål som finns på dem flesta, känns det för överkligt eller vadå?
The internet is awesome.Anders Åstrand said:Enligt En säker källa(tm) är mosad banan värmd i micron the shit!