Nekromanti Ny Chefredaktör!

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Ny Chefredaktör!
Efter lång och trogen tjänst har vår egen Gardener bestämt sig för att lämna över räfsan till någon annan.

Givetvis så sörjer vi hans beslut att lämna oss, men gläds också åt att vi nu får en chefredaktör som kan lägga betydligt fler timmar i veckan på vår älskade site än vad Gardener hade tid med.

Därför välkomnar vi alla Yassilus till platsen som ny chefredaktör. Grattis Yassilus och grattis www.rollspel.nu!

Gå till artikeln

chrull

Stockholm Kartell
Jag sa ju det: Såfort Yassilus kommer med i redaktionen kommer det äntligen börja hända lite saker.

Och det här, det är bara början...

G

Guest

Guest
Nejmen seriöst alltså - nu går ni allt för långt. Jag är glad att det finns delar av redaktionen som väljer att ta diskussionen här - då får alla forumsbesökare vara med och tycka och tänka om det här.

Men jag vet vart jag står - det här är patetiskt och ett verk av snorungar rent ut sagt!

Sodivra

Champion
Äh..

Alla gillar Yassilus bättre ändå. Så fort han fick ett lila namn så började alla vända sig till honom.

Troberg

Sinister eater
Efter lång och trogen tjänst har vår egen Gardener bestämt sig för att lämna över räfsan till någon annan.
Hoppas han lämnade över Todo-listan med grejor som måste fixas också, då kanske det blir något gjort!

Sodivra

Champion
Ni borde skämmas.

Gardener har lagt ner så otroligt mycket jobb på den här sidan, och fått krav på mer i gengäld. Har ni tänkt på att Gardener också har ett liv att försöka hinna med utanför forumet? Har ni tänkt på att utan Gardener så skulle det inte finnas något forum?

Bara för att man är ny och poppis så behöver det inte betyda att man kommer få mer gjort.

Äh, nu går jag tar en macka.. eller något.

Troberg

Sinister eater
Re: Ni borde skämmas.

Har ni tänkt på att Gardener också har ett liv att försöka hinna med utanför forumet?
(snip)
Bara för att man är ny och poppis så behöver det inte betyda att man kommer få mer gjort.
Visst, ny och poppis räcker inte, men däremot så verkar det inte som om Yassilus har ett liv utanför forumet. Det borde räcka.

Har ni tänkt på att utan Gardener så skulle det inte finnas något forum?
Men hade det funnits ett forum med bara Gardener?

Troberg

Sinister eater
Och det här, det är bara början...
Japp, jag tror att Yassilus kommer att se min potential när han ser hur jag stöttar honom och utnämna mig till admin, med speciellt ansvar för upprätthållande av ordningen och bannande av dissidenter!

Netfeed

Swashbuckler
betyder detta att Gardener lägger ner allt med stället heter eller är det bara rollen som chefred?
hur blir det med vidare utvecklingen med forumet tex?

//Netfeed, som står undrandes

<font face="1"> skäms lite, ytterst pinsamt, den var för lätt </font face>

anth

Vetefan
Jag ser vissa likheter med stockholmspolisen - har Yassilus förmedlat en lägenhet till Gardener? :gremsmile:

Om jag ska vara allvarligare:
Hurra för vår nya chefsredaktör!!!
Och - lycka till!

Yass har gjort ett hästjobb det senaste året och jag hoppas att han orkar fortsätta med det.

Även om vissa redaktionsmedlemmar verkar ha vissa åsikter om redaktörsvalet så är iallafall forumiterna väldigt nöjda, jag hoppas att redaktionsmedlemmarna inser detta och sluter upp.

Till sist:
Yass! Väx upp någon gång!
(så vi får se dig på forumsölen :gremsmile:)

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jag som blev orolig att han helt skulle lämna oss. Jag tycker för min del inte att ett forum är värt namnet utan Gardener.. Kanske därför jag inte hänger på andra forum utom detta. :gremsmile:

Yassilus är en annan historia, en helt annan historia. :gremfrown: Jag vill inte påpeka det men han är en skum typ. Ursäkta Yassilus, men det är du faktiskt. Gardener litar jag på, jag hoppas jag får själ att lita på dig... :gremfrown:

Mask_UBBT

Hero
Yass! Väx upp någon gång!
(så vi får se dig på forumsölen )

*host*

Oh, och Grattis, yass, men glöm inte bort oss gräsrotare, bara :gremsmile:

/Mask - irriterar sig lite över att chefsredaktören är yngre än han

anth

Vetefan
Förlåt.
Självklart så ska jag inte tala för alla forumiters räkning.
Och självklart kan man inte räkna med att alla tycker om alla andra på ett forum med flera tusen registrerade användare.

Sankt Creigh

Warrior
Forumsölen??

Ibland är det synd att ändra på ett vinnande lag, men förändring kan ju även dra med sig en hel del fördelar också... vi får väl helt enkelt se vad det slutar med... och, forumöl? Vad är det?! I och med att det slutade med Öl så blev jag genast YTTERST intresserad.

// Creigh

Sankt Creigh

Warrior
När ska Yazz själv yttra sig och kanske yppa ett par ord till oss fotfolk... ?

Har han "makt" (illa valt ord jag vet) att ändra vad han vill här på forumet eller kör man även här efter det där förlegade systemet demokrati??

// Creigh

walium

Ganska töntig, faktiskt
The Power behind the Throne

Utmärkt, min plan att manövrera ut den sittande redaktionen och ersätta den med mina allierade börjar bära frukt. Med Seinet ut ur bilden och Gardener reducerad i makt finns det snart ingen som kan hindra mig.Den enda som möjligen kunde stoppa mig var Bajsätaren_No1, men honom har ni så lämpligen utelåst ifrån forumet. Muahaha! :gremelak:

Storuggla

Champion
"och, forumöl? Vad är det?! I och med att det slutade med Öl så blev jag genast YTTERST intresserad."

Det brukar annonseras ut på det här forumet (oftast av Dante) men ojämna mellanrum. Det är en hoper folk från detta forum som sitter på en krog någonstans och dricker öl och snackar rollspel, film, musik, spel och hos Herr Nils och Korpen snackas det mest historia. Alla som vill får komma.
Stammisar brukar vara Dante , Herr Nils chrull , Magnus , Pudelrockaren , jag själv , Vitulv , Wendigon och en hoper till såsom Anthraxius, Vindhand och Gardener brukar dyka upp ibland.
Rent generellt är alla väldigt trevliga, väldigt glada och väldigt kul faktiskt.
Håll bara ögonen öppna så kommer det nog en notis om nästa öl här snart skulle jag misstänka, Dante måste ju snacka pneumatik med oss andra :gremwink:

Storuggla, ber om ursäkt om han missat något men skyller på Elvis