Nekromanti Ny drömtråd

G

Guest

Guest
I natt jag drömde någon ting jag aldrig drömt förut, faktiskt, Marco Behrmann och Ripperdoc rappade någon svensk version av Skee-Lo i wish, den handlade om wrnu också men jag kommer tyvärr inte ihåg texten, dessutom var marco bara 120cm lång ungefär och ripperdoc poppade upp genom bordsskivan varje gång det var hans tur att sjunga, dock fanns det inget bord, det fanns bara ljus och svart iövrigt faktiskt.

Folk har väl haft mer udda drömmar men iallafall.

/Zorbeltuss som kan säga att Ripperdoc bara sjöng Va-va-va-vadå? x3 mellan varje rad Marco sjöng

Storuggla

Champion
"dessutom var marco bara 120cm lång ungefär och ripperdoc poppade upp genom bordsskivan varje gång det var hans tur att sjunga,"

Hehe, dvärgmarco :gremsmile:
Jag ska inte gå in på min senaste forumitdröm, för där var jag klädd i kvinnokläder. :gremblush:

Storuggla, Jahves Menedare

Hjalle

Swashbuckler
Jag har bara drömt att jag har misshandlat en liten kille på åtta år i min skola (nää, så ung är jag inte att jag inte gått ut sexan än, men min skola är klass 1 till tredje ring, så), tills han är blodig. Jag känner inte killen ifråga, har knappt pratat med honom och aldrig stört mig på honom de få gånger jag öht sett honom. Nu tillbringar jag hela nätterna med att bara stå och bolla runt med honom, studsa honom i marken som en basketboll, stampa, skalla, slå, sparka, hoppa och bita på honom, det bästa är att i drömmen är jag jättestark och han jättelätt. Kast med liten grabb är en rolig lek, men ibland känner jag när jag vaknar att det blev lite brutalt - han brukar be om nåd och gråta och sådär... :gremsmirk:

-Hjalle, köttets lockelse!

G

Guest

Guest
Hehe, dvärgmarco
Han verkade inte vara dvärg, han var mera krympt bara.

Jag ska inte gå in på min senaste forumitdröm, för där var jag klädd i kvinnokläder.
Nu har du ju sagt det hemska så berätta på du bara.

Rosen

Myrmidon
dessutom var marco bara 120cm lång ungefär och ripperdoc poppade upp genom bordsskivan varje gång det var hans tur att sjunga, dock fanns det inget bord,

You are one of us. ^_^

--
Åke, som tyvärr blev av med nattens. Mitt i den vaknade till väckarklockan som vanligt - och insåg att jag omedelbart hade glömt det jag drömde om bara några sekunder tidigare.

Johan K

Gammal & dryg
Hehe !
tro det elelr ej, så har jag haft min första semi-wrnu-dröm. Eller vad nu man kan säga..
Hursomehlslt så var det natten efter GothCon, så satt vi & snackade i indierummet & av nån anledning så var det inte de som var där som var där, utan det var chrull, gardener, rising & resten av sthlm-maffian som satt där & snackade om något som jag inte kommer ihåg.. Det enda som jag dock kommer ihåg var att jag hade lika trevligt som jag hade med er som var där.

/ Johan K, som är trött som tusan !!

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Ny drömtråd [OT]

Ehm, jag kanske inte drömde så mycket. Men här är mina upplevelser från natten/morgonen. Jag vaknar, går på dass, gör nummer ett, ska ta en dush, tar av mig boxershortsen(för att kasta dem i tvättkorgen) och släpper ner dem i toaletten, är jättenära på att spola när jag inser mitt misstag... Sen gick det bara utför.

- Jocke, downhill thursday.

G

Guest

Guest
You are one of us. ^_^
Yay :gremlaugh:

Åke, som tyvärr blev av med nattens. Mitt i den vaknade till väckarklockan som vanligt - och insåg att jag omedelbart hade glömt det jag drömde om bara några sekunder tidigare.
Det som hände med min förra/första wrnu dröm, det enda jag kommer ihåg av den var att jag kommit på att det var en dröm och att jag var tvungen att skriva den på forumet när jag vaknade för den var så kul :p.

Rosen

Myrmidon
Do not drink the Ramlösa

det enda jag kommer ihåg av den var att jag kommit på att det var en dröm och att jag var tvungen att skriva den på forumet när jag vaknade för den var så kul

På universitetstiden vaknade jag alldeles hänförd en morgon och tänkte "wooah... det där var den coolaste dröm jag nånsin har haft!" Fem minuter senare hade jag glömt bort den fullständigt. -_-

Inatt hade jag en halv-mardröm som var en sorts Ring möter Friday the 13th. Det cirkulerade en förbannad enåenhalvliters flaska Ramlösa, som kändes igen på att den saknade bäst före-datum och låsring i skruvkorken. Innehållet såg helt normalt ut, men om man drack det så smakade det alger och sjövatten... och när någon hade smakat det fick de snart påhälsning av en lång och ranglig Psycho Killer i gasmask, vit labbrock och en stor vass häcksax...

På tal om Storugglas kvinnokläder så hade jag mitt livs andra (själv)nakendröm häromveckan - den första kom när jag var liten parvel och jag nämnde den här för bara ett par månader sen, så det är lite intressant att nästa skulle dyka upp nu. I den blev jag iaf tvungen att gå hem från ett... varuhus eller nåt, i spritt bara mässingen. Det var en kvällspromenad på ett par kilometer längs en vältrafikerad bilväg och det fanns cyklister och andra flanörer ute. Skämmigt värre, men i det läget gäller bara att glatt vandra på och låtsas som om det regnar.
Och däri låg problemet - jag hade nämligen ett par jeans med mig som jag bar under ena armen. Så länge jag gick där som jag var kunde jag passera som en småknäpp nudist eller nåt, men om nån såg mig dra på mig jeansen ute på gatan skulle de ju fatta att min publika nakenhet faktiskt var oavsiktlig och oönskad - och det vore ju rent vanvettigt pinsamt. Här gällde det alltså att lugnt gå spritt näck och diskret leta efter ett avskilt ställe där jag kunde klä mig utan att nån såg det... o_0

--
Åke

Feuflux

omjonasson.se
Nakenhet i drömmar

Var faktiskt riktigt länge sedan som jag drömde om ofrivillig nakenhet av typen "sitta i klassrum och plötsligt upptäcka att man är naken". Frivillig nakenhet däremot... :gremblush:

Hur som helst, varför lyckas man alltid ta sig till den där offentliga platsen utan kläder? Det är aldrig nån som protesterar när man går naken till skolan. Eller så kanske man näckade på en toalett och smög sig in i lektionssalen när alla var upptagna med en särskilt svår tredjegradsdirivata.

För mig var det vanligtvis så att om jag bara satt stilla och inte gjorde nåt särskilt så märkte innan annan att jag var naken. Så det var bara att sitta ner, härda ut och så löste sig hela pinsamheten av sig själv. Inte för att jag vet hur jag lyckades ta mig hem utan klädsel och ramaskrin... men drömmar verkar ju inte vara så petiga med detaljer. :gremgrin:
---
Kan ta en dröm jag hade nyligen (som inte hann gå så långt som till nakenhet). Det var en fest jag var bjuden till och jag kom dit som sjätte och siste person. Det var 2 killar och 3 tjejer där redan. Det visade sig med tiden att 4 av gästerna var 2 par som började ägna mer och mer tid åt varandra. Jag var alltså inbjuden för att det femte hjulet skulle ha någon att mysa med! Nu är ju inte framfusighet nåt jag är bra på (eller kanske, har aldrig försökt) så jag kör på med lite lätt konversation innan hon till slut tröttnar, kör upp mig mot en vägg och börjar kyssas. Det var en jävligt bra dröm. :gremlaugh: